Mammaklær

Momme

Elsker forumet
❤Januarlykke 2022❤
Junibollene 2023
Jeg er nå 7+0 og sliter med kvalme, samt at jeg er utrolig oppblåst. Dette gjør at det er fryktelig ubehagelig, ja faktisk til tider vondt, å ha på seg klær som strammer rundt magen. Jeg sitter nå og vuderer å gå til anskaffelse av et par mammabukser. Hører at disse skal være veldig behagelige ;-) Er det noen flere som sliter med det samme, og som allerede har har gått til innkjøp av mammaklær? Eventuelt noen som har tips til komfortable ordinære bukser, som ikke strammer rundt magen? Jeg vil helst ikke gå med joggebukser på jobb, da jeg jobber som rådgiver og blir oppfordret til å kle meg "profesjonelt".. ;-)

Har kutta ut dongeri boksene allerede :p ligger en tråd her for ein tid tilbake med mye tips :) eg har kjøpt inn tøy bukser med strikk i livet :)

Har kutta ut dongeri boksene allerede :p ligger en tråd her for ein tid tilbake med mye tips :) eg har kjøpt inn tøy bukser med strikk i livet :)
Takk for tips, fant tråden du refererer til!:-) Ugreit med sånne trange dongeribukser, ja! Tviler på at jeg kommer til å ta på meg mine på maaange måneder.. Hehe

Jeg er nå 7+0 og sliter med kvalme, samt at jeg er utrolig oppblåst. Dette gjør at det er fryktelig ubehagelig, ja faktisk til tider vondt, å ha på seg klær som strammer rundt magen. Jeg sitter nå og vuderer å gå til anskaffelse av et par mammabukser. Hører at disse skal være veldig behagelige ;-) Er det noen flere som sliter med det samme, og som allerede har har gått til innkjøp av mammaklær? Eventuelt noen som har tips til komfortable ordinære bukser, som ikke strammer rundt magen? Jeg vil helst ikke gå med joggebukser på jobb, da jeg jobber som rådgiver og blir oppfordret til å kle meg "profesjonelt".. ;-)

Det er masse stilig mammaklær som funker i et profesjonelt miljø. Har selv brukt kun gravidbukse de siste 3 ukene ;) (er 7+4 i dag)