Kos med babykos daKjøre familien til de steder de skal, skrive handleliste, handle inn til neste uke ut fra ukes menyen, forberede middagen, hente familien og lage middag.
Innimellom blir det babykos![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos med babykos daKjøre familien til de steder de skal, skrive handleliste, handle inn til neste uke ut fra ukes menyen, forberede middagen, hente familien og lage middag.
Innimellom blir det babykos![]()
Fragmin?Er feil blodfortynnende så i stedet for kun albyl-e skal jeg ha sprøyter også![]()
Alle kan ikke være like godeMin er villig med på fotball da. Bare slett ikke god, men det er ikke de fleste andre heller, med unntak av et par. Han kommer ikke på deres nivå, men å trenes litt ektra av faren har han bare godt av.
Veldig koselig.Kos med babykos da![]()
Flink du erKoseligvar hos frøyaklinikken og koset oss hjemme
fremdeles ikke noe snop og brus idag
blir null ting i morgen og
![]()
Sikkert godt med friHar sm-fri i morgen. Får en installatør hit på formiddagen, så da holder jeg meg hjemme. Etterpå skal jeg gjøre noen ærender i byen. Du da?
Haha...litt usikker på denTidlig, som i før jobb ja. Bedre det enn å jobbe natta hvertfall![]()
For å beholde lille spirenFragmin?
Er det for å bli gravid?
HalloHei på dere.
Da er jeg på en maskin igjen.
Har rappet mac´en til eldsten![]()
Barseltreff er koseligVeldig koselig.
Handelen blir utsatt til fredag da vi brått fikk andre planer, barseltreff![]()
Nå har du noe å kalle detHar egentlig aldri kalt det noe som helst![]()
Er ikke lett det derFlink du er
Jeg knasker nektariner for harde livetsavner sjokolade!!
Så spennendeBruker løk, hvitløk, chilli, brokkoli og minimais i alle fall
Noen ganger bønner, spirer, sukkererter, ananas, blomkål og vannkastanjer.Kan bruke det meste altså![]()
Det må du helt klartSå spennendemå jo prøve!
Får sette det på prøve-listenDet må du prøve en gang ja![]()
HerligJeg skal bake boller
Du da?
Jeg hører jo kun på P4Ja gjør det!Første gangen synes jeg den var litt morsom. Nå Syns jeg ikke det lengre
Den er nå i omtrent hver reklame pause på radio Norge i hvert fall
pleier å høre på Morgenklubben med Loven&co jeg, se
![]()
Jeg brukte albyl-e, fragmin og crinone for å holde på spiren.For å beholde lille spirener fragmin ja
Da krysser jeg fingre for dereEr feil blodfortynnende så i stedet for kun albyl-e skal jeg ha sprøyter også![]()