StorBonden
Blir kjent med forumet
Jeg har. Her har blødninga tatt seg opp igjen litt i dag.. Mer enn i går, men samtidig myyyye mindre enn på lørdag.Dere som blør, har dere smerter og?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har. Her har blødninga tatt seg opp igjen litt i dag.. Mer enn i går, men samtidig myyyye mindre enn på lørdag.Dere som blør, har dere smerter og?![]()
Kan jeg ringe direkte til gyn på sykehuset?Desverre lite man kan gjøre om det er en SA, annet enn å ta en sjekk hos Gyn for å berefte/avbekrefte. Sjekk hos Gyn er jo uansett å anbefale da man kan ha behov for utskraping også ved SA.
Men det finnes også solskinshistorier så ikke gi opp for tidlig![]()
Får ikke ul før i uke 7 :O 5+5 Idag.Jeg ville ringt og fått en time privat UL. Det koster jo litt men det er så verdt det. Så slipper du å gå rundt å bekymre deg![]()
Er det privat eller på sykehuset?Får ikke ul før i uke 7 :O 5+5 Idag.
Privat. Legen min ville ikke gjøre noe, bare ta graviditetstest.Er det privat eller på sykehuset?
Synd at du må vente så lengeFår ikke ul før i uke 7 :O 5+5 Idag.
Ja det er fortvilende... Dagene går treeegt! Men blør litt mindre nå.Synd at du må vente så lenge![]()
Så braJa det er fortvilende... Dagene går treeegt! Men blør litt mindre nå.![]()
Jeg bestilte ultralyd tidlig og fikk ikke før 7+6 (som er idag), mandag i forje uke startet jeg å blø. Var da 6+4, fikk ikke flyttet ultralyden. Så om noen timer får vi svar på resultatet av min blødning :/ *vondt i magen av nervøsitet*Får ikke ul før i uke 7 :O 5+5 Idag.
Har hatt smerter siden dagen før ikmSå braog ingen smerter?
Ja, forstår godt det med ultralyd, er bare så forferdelig vanskelig å gå å vente og ikke vite noe! :-(Jeg bestilte ultralyd tidlig og fikk ikke før 7+6 (som er idag), mandag i forje uke startet jeg å blø. Var da 6+4, fikk ikke flyttet ultralyden. Så om noen timer får vi svar på resultatet av min blødning :/ *vondt i magen av nervøsitet*
Men fikk til svar hos legen at noen leger rett og slett ikke tok sjansen på å ta ultralyd før uke 7, siden embryoet vokser forskjellig i starten. Og i værste fall så ser man ingenting i uke 6, og da blir det til at man allikevel må vente en uke før ny ultralyd.
Håper alt er fint med spiren din![]()
Vanlig mensmurring, eller noe mer enn det?Har hatt smerter siden dagen før ikmMen det er ikke blitt verre heldigvis..
![]()
Murring, stikking.. og verk i ryggen en dag, da va jeg sikker på jeg hadde en SA, men det kom aldri masse blodVanlig mensmurring, eller noe mer enn det?