Varme føtter

Nr3 <3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Noen andre som har varme føtter? Holder på å koke, er bare varm inni på en måte, men når de kommer i kontakt med noe kjennes det ut som jeg brenner.. Er kald på føttene når jeg kjenner med hånden eller noe. Og ikke får jeg sove på grunn av det heller..

Last edited:
Hadde det sånn i en periode :)
Jordmor sa at det var blodsirkulasjonen i føtterne som økte. Har alltid vært kald på føtterne, og hatt smått dårlig sirkulasjon :)

Snuset/røyket du før du ble gravid?

Hadde det sånn i en periode :)
Jordmor sa at det var blodsirkulasjonen i føtterne som økte. Har alltid vært kald på føtterne, og hatt smått dårlig sirkulasjon :)

Snuset/røyket du før du ble gravid?

Holder på å bli smågal, nå har jeg hatt føttene mye høyt og hatt de i rennende kaldt vann, vet nesten ikke hva jeg skal prøve, mest lyst å legge de i fryseren :p jeg snuset :)

Holder på å bli smågal, nå har jeg hatt føttene mye høyt og hatt de i rennende kaldt vann, vet nesten ikke hva jeg skal prøve, mest lyst å legge de i fryseren :p jeg snuset :)

Hahah, jeg føler med deg!! :p
Vil tro det kan komme av snussluttingen, snuset også før jeg ble gravid :)

Hahah, jeg føler med deg!! :p
Vil tro det kan komme av snussluttingen, snuset også før jeg ble gravid :)

Men sluttet i ett år for ett par år siden og merket ingen ting på kroppen da.. Og nå er det jo ca 17 uker + siden jeg sluttet med snus :)
Får bare ligge med bena høyt å legge håndkle med is på :p

Jeg har også ufattelig varme og rastløse ben. Holder på å bli sinnsyk :p Er litt over 4 år siden jeg tok min siste snus, så kommer nok ikke av det her hos meg....

Jeg har også ufattelig varme og rastløse ben. Holder på å bli sinnsyk :p Er litt over 4 år siden jeg tok min siste snus, så kommer nok ikke av det her hos meg....

Å, der er så grusomt! Har hørt at det kan være vanlig, men ingen som kommer med konkret svar på hva man kan gjøre med det.. Skal til lege i morgen og jordmor på fredag så da håper jeg at jeg får litt mer svar på hva som kan gjøres :)

Å, der er så grusomt! Har hørt at det kan være vanlig, men ingen som kommer med konkret svar på hva man kan gjøre med det.. Skal til lege i morgen og jordmor på fredag så da håper jeg at jeg får litt mer svar på hva som kan gjøres :)
Jeg har funnet ut at det hjelper litt på rastløsheten om jeg spiser magnesiumtabletter og holder meg litt unna godterier (ikke lett med den siste der :p )

Jeg har funnet ut at det hjelper litt på rastløsheten om jeg spiser magnesiumtabletter og holder meg litt unna godterier (ikke lett med den siste der :p )
Kan jo prøve magnesiumtabletter da :) godterier spiser jeg nesten ikke, går mest i epler da jeg har fått dilla på det, og så må jeg prøve å få i meg jevnt over litt lakris hele dagen i og med at jeg har så lavt blodtrykk :)

Back
Topp