Skravletråd august

Men nå ba mannen meg om å sette igang oppvaskmaskina før jeg går i dusjen. Og jeg mangler MANGE av mine 100 innlegg i dag. Vi får se, troig havner jeg og mobilen på senga etter dusjen, så skravler jeg til jeg er så trøtt at jeg sover.

Evt skravler jeg litt på badet før jeg faktisk går i dusjen også :P
Hihi...lurer inn innlegg der man kan:P

Huff kjenner jeg gruer meg til timen min hos frøyaklinikken i morgen :/ og vi har ikke hatt sex i det siste. Lurer på om det blir bedre når vi prøver ❤️ vi er enda redde, men nå har det vært mer sykdom. Håper vi får hatt sex i kveld :p
Lykke til i morgen:)

Det er jeg overhode ikke enig i jeg heller! Jeg deltar i andre tråder både på generelt og på terminforumet +at jeg pleier å se gjennom noen av de andre underforumene innimellom og. Og alle er velkommen til å delta i skravletrådene og, ikke bare " de faste". Sådetså! :)
Enig med deg. Nå har jeg ikke terminforum lengre, men er innom litt andre forum og. Og jeg synes absolutt det inkluderende i skravletrådene også jeg. Ikke så lenge siden jeg begynte 'henge' her;)

Når energien ikke holder til å dusje.
Og jeg må spise etterpå så lille får nok mat og ikke jeg går ned i vekt. Og skal legge meg tidlig. Så blir det ikke mye.

Ligger på badet og prøver å motivere meg til å reise meg, kle på og gå opp
...og du er fremdeles sikker på at det er riktig å jobbe fullt...?

Jeg må jo på jobb. Og om jeg så sover til 12 er jeg sliten. Jeg er ikke trøtt, jeg er sliten.

Han kan selvsagt ta barna og hunden alene, det tar bare selvsagt ca dobbelt så lang tid, ettersom han må gjøre både mine og hans ting. Da kommer vi sent avsted, og hva hjelper det meg, som trenger å være tidlig på jobb for å ikke få minustid når jeg drar for å hente dem?
Hadde jo glemt at du har begynt å jobbe igjen:P
Fortsatt i feriemodus jeg:cool:
Da skjønner jeg det jo;)

Back
Topp