Er lov det daHoi! Her var man gått glipp av ting
Jeg har blitt skravlesløv, visstnok![]()
![]()
Hatt en fin dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er lov det daHoi! Her var man gått glipp av ting
Jeg har blitt skravlesløv, visstnok![]()
![]()
Er lov det da
Hatt en fin dag?
Jeg må bare jobbe litt jeg
Men titter innom så ofte jeg kan!
Såpass ja! Noen aning om hvordan det ligger an da eller?Prøve å skravle over 7000 innlegg totalt idaghele forumet!
Så koselig daJa, har vært på kafé idag med mini og ei venninne jeg ikke har sett på nesten 10 år
Du da?
Da tenker du på at noen er negative til skravletråden?Topp 100 august-premietråden i dag.
Da tenker du på at noen er negative til skravletråden?
God kveldGod kveld.
Hva skravles det om i kveld?
God kveld
Her er det ganske stille i kveld:/
Ja hahaToro er en helt!![]()
Synes det er koselig med skravletråden jeg, og glad for at jeg tok interaktiv til å bli kjent med forumet. Ikke bare spørsmålNår det å være aktiv i skravletråder anses som direkte skadelig fopr aktiviteten på forumet, og det "er jo bre de faste i toppen som bare er der fordi de bare skravler i skrvletråder, og altså ikke deltar i forumet egentlig", så blir jeg litt nærtagende ja.
Det er kjedelig da:/Ja, og jeg som liksm trengte en aktiv kveld....
Ja, han er det! Kresen i matveien så til de grader!Mannen din er rar![]()
Synes det er koselig med skravletråden jeg, og glad for at jeg tok interaktiv til å bli kjent med forumet. Ikke bare spørsmål![]()
Det er kjedelig da:/
Håper det tar seg litt opp![]()
Det er jeg overhode ikke enig i jeg heller! Jeg deltar i andre tråder både på generelt og på terminforumet +at jeg pleier å se gjennom noen av de andre underforumene innimellom og. Og alle er velkommen til å delta i skravletrådene og, ikke bare " de faste". Sådetså!Når det å være aktiv i skravletråder anses som direkte skadelig fopr aktiviteten på forumet, og det "er jo bre de faste i toppen som bare er der fordi de bare skravler i skrvletråder, og altså ikke deltar i forumet egentlig", så blir jeg litt nærtagende ja.
Du rekker vel litt når du er ferdig derMen nå er jeg på vei i dusjen
Jeg vet alt om personangrep. Jeg ble utsatt for dette, og det er søren ikke gøy... Jeg synes det er deilig at det er rolig i de trådeneNettopp det. Akkurat det.
Bli KJENT, ikke bare diskutere sak (ehh, skjer ikke ofte på bv da, det skjer på andre forum, her inne diskuterer man person og personangrep før man er halvveis i førte side) eller rene spørsmål og svar.
Egentlig litt forfriskende at vi har fått tråder om maxtid i bhg og oppholdstid og denslags uten at det enda er kommet så veldig mange direkte stygge perosnangrep. Det er nesten uvanlig på et såpass sensitivt tema for mange.
Men i skravletrådene, der blir vi kjent.