Skravletråd august

Jeg må bare jobbe litt jeg:p
Men titter innom så ofte jeg kan!

ER vel litt det, sånn erfaringsvis :)

JEg har lovet mannen å legge meg tidlig i dag. Han later til å tro at det skal medføre at jeg lettere står opp i morgen. Han har ikke forstått hvorfor det er tungt å stå opp

Ja, har vært på kafé idag med mini og ei venninne jeg ikke har sett på nesten 10 år :o
Du da?
Så koselig da:)
Jeg har bakt brød og ordnet litt i huset. Litt kortere tid i barnehagen for jentungen også :)

God kveld.
Hva skravles det om i kveld?

Da tenker du på at noen er negative til skravletråden?

Når det å være aktiv i skravletråder anses som direkte skadelig fopr aktiviteten på forumet, og det "er jo bre de faste i toppen som bare er der fordi de bare skravler i skrvletråder, og altså ikke deltar i forumet egentlig", så blir jeg litt nærtagende ja.

Men nå ba mannen meg om å sette igang oppvaskmaskina før jeg går i dusjen. Og jeg mangler MANGE av mine 100 innlegg i dag. Vi får se, troig havner jeg og mobilen på senga etter dusjen, så skravler jeg til jeg er så trøtt at jeg sover.

Evt skravler jeg litt på badet før jeg faktisk går i dusjen også :P

Når det å være aktiv i skravletråder anses som direkte skadelig fopr aktiviteten på forumet, og det "er jo bre de faste i toppen som bare er der fordi de bare skravler i skrvletråder, og altså ikke deltar i forumet egentlig", så blir jeg litt nærtagende ja.
Synes det er koselig med skravletråden jeg, og glad for at jeg tok interaktiv til å bli kjent med forumet. Ikke bare spørsmål :)

Synes det er koselig med skravletråden jeg, og glad for at jeg tok interaktiv til å bli kjent med forumet. Ikke bare spørsmål :)

Nettopp det. Akkurat det.

Bli KJENT, ikke bare diskutere sak (ehh, skjer ikke ofte på bv da, det skjer på andre forum, her inne diskuterer man person og personangrep før man er halvveis i førte side) eller rene spørsmål og svar.

Egentlig litt forfriskende at vi har fått tråder om maxtid i bhg og oppholdstid og denslags uten at det enda er kommet så veldig mange direkte stygge perosnangrep. Det er nesten uvanlig på et såpass sensitivt tema for mange.

Men i skravletrådene, der blir vi kjent.

Det er jeg overhode ikke enig i jeg heller! Jeg deltar i andre tråder både på generelt og på terminforumet +at jeg pleier å se gjennom noen av de andre underforumene innimellom og. Og alle er velkommen til å delta i skravletrådene og, ikke bare " de faste". Sådetså! :)

Nettopp det. Akkurat det.

Bli KJENT, ikke bare diskutere sak (ehh, skjer ikke ofte på bv da, det skjer på andre forum, her inne diskuterer man person og personangrep før man er halvveis i førte side) eller rene spørsmål og svar.

Egentlig litt forfriskende at vi har fått tråder om maxtid i bhg og oppholdstid og denslags uten at det enda er kommet så veldig mange direkte stygge perosnangrep. Det er nesten uvanlig på et såpass sensitivt tema for mange.

Men i skravletrådene, der blir vi kjent.
Jeg vet alt om personangrep. Jeg ble utsatt for dette, og det er søren ikke gøy... Jeg synes det er deilig at det er rolig i de trådene :) ja og synes det er koselig jeg :D ja til skravletråder :)

Back
Topp