Småblødninger

Godt å høre og håper på å se og høre samme i morgen, har også fått litt blødninger i det siste :confused5

Tusen takk for så mange fine lykkeønskninger. I dag har vi vært på UL og sett et bankende hjerte ❤ hun visste ikke hva forklaringen kan være på blødningene, men sa jeg bare må slå meg til ro med at 50% av kvinnene som blør under svangerskapet gjør det uten at det er en "farlig" årsak :)
Så utrolig godt å høre at det går fint :)

Godt å høre og håper på å se og høre samme i morgen, har også fått litt blødninger i det siste :confused5
Krysser alt jeg har for at du får se det samme i morgen ❤ Jeg var helt sikker på at det ikke kom til å gå veien for min del, med såpass mye og kontinuerlig blødninger+menssmerter. Så det finnes håp!

Krysser alt jeg har for at du får se det samme i morgen ❤ Jeg var helt sikker på at det ikke kom til å gå veien for min del, med såpass mye og kontinuerlig blødninger+menssmerter. Så det finnes håp!

Takk :)
Er nervevrak her, godt det er i morgen, egentlig, og ikke om 2 uker! :gen113

Takk :)
Er nervevrak her, godt det er i morgen, egentlig, og ikke om 2 uker! :gen113
Det skjønner jeg godt. Når har du time? Husk å oppdatere oss da. Krysser alt jeg har, det går helt sikkert veldig fint :-)

Så gode nyheter :D

Skal i morgen ettermiddag til ultralyd pga små blødning av både rosa og brun! Gruva ja! Håper jeg får like fin beskjed :)

Da fikk jeg også sett et hjerte som slår :smiley-bounce012
Ble sååå glad at jeg glemte å spørre om blødninger og alt (det har forresten gitt seg foreløpig).
Han sa at alt er bra. :happy093
Skal tilbake om under 3 uker og sjekke igjen :)
Woohoo! Gratulerer :)

Da fikk jeg også sett et hjerte som slår :smiley-bounce012
Ble sååå glad at jeg glemte å spørre om blødninger og alt (det har forresten gitt seg foreløpig).
Han sa at alt er bra. :happy093
Skal tilbake om under 3 uker og sjekke igjen :)
Åh, så gode nyheter! Gratulerer så mye med tikkende hjerte ♡

Back
Topp