Hvordan navigerer dere i appen?

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Skjønte det var flere som var misfornøyde med den nye ordningen i forhold til flytting av tråder.

Lurte derfor på hvordan dere egentlig navigerer i appen.

Jeg bruker "fulgte tråder" i menyen til venstre og får opp alle underforum jeg abonnerer på - blant annet VIP, februar 2014, mars 2016 osv.

Under der igjen får jeg opp trådene jeg har skrevet i eller som jeg av andre grunner følger. øverst ligger den tråden som har blitt kommentert nylig.

Jeg syns det er veldig enkelt jeg da. Men fått inntrykk av at mange brukere går inn på "forum" i menyen til venstre og navigerer derfra. Da er det jammen ikke rart det blir vanskelig.

Har fulgte forum. Merker ikke noe forskjell jeg. Ser ut som det alltid har gjort her.
Merker ikke forskjell sånn sett men aktiviteten har blitt mer spredt utover forumet... Tråder blir flyttet fra generelt til "livet med barn" for eks... Og noen klagde på at det ble så vanskelig å navigere rundt på forumet da...

Navigerer meg ikke noen steder jeg, ikke følger jeg tråder eller forum heller. Er på generell, sjekker ikke varsler eller noe. Er ikke tråden der jeg er så er den glemt av meg ;)
Gidder ikke slik følge masse forum og tråder. Ikke det at det kanskje er så vanskelig, men er rett og slett ikke så ivrig ;)

Navigerer meg ikke noen steder jeg, ikke følger jeg tråder eller forum heller. Er på generell, sjekker ikke varsler eller noe. Er ikke tråden der jeg er så er den glemt av meg ;)
Gidder ikke slik følge masse forum og tråder. Ikke det at det kanskje er så vanskelig, men er rett og slett ikke så ivrig ;)
Men du er ivrig med på diskusjoner, så du er vel ikke helt borte heller ;-) jeg følger heller de trådene jeg har svart på, enn å måtte bla meg gjennom masse tråder for å finne den jeg er interesser i.

Men det er meg da.

Men du er ivrig med på diskusjoner, så du er vel ikke helt borte heller ;-) jeg følger heller de trådene jeg har svart på, enn å måtte bla meg gjennom masse tråder for å finne den jeg er interesser i.

Men det er meg da.

Jeg er med i tråden som dukker opp foran meg ;)
Jeg leter ikke rundt, følger eller noe. Har gjort det samme på dette forumet i over 7 år, liker det best slik :)

Først sjekker jeg oppfølgingene og så bruker jeg fulgte forum mye :) Får med meg det samme som før.

Ang flytting så finner man jo ikke igjen tråder sånn med mindre man har skrevet i de...

Ang flytting så finner man jo ikke igjen tråder sånn med mindre man har skrevet i de...
Vel... Spørs på temaet men de fleste blir gjerne flyttet til "livet med barn" eller "svangerskap og fødsel" :-)

Merker ikke forskjell sånn sett men aktiviteten har blitt mer spredt utover forumet... Tråder blir flyttet fra generelt til "livet med barn" for eks... Og noen klagde på at det ble så vanskelig å navigere rundt på forumet da...

Mulig det er noen tråder jeg ikke får med meg da. Bruker sikkert nok tid her fra før av... :p

Mulig det er noen tråder jeg ikke får med meg da. Bruker sikkert nok tid her fra før av... :p
Virker som du får med deg der meste ;-) spørs hvilke forum du følger med på da ;-)

Back
Topp