Kommer nok ikke opp denne måneden heler
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir hun hjemmeHvis hun er så tett at hun ikke får sove, så er hun vel kanskje dobbelt sliten (av lite søvn, og av tetthet), og har godt av en ekstra hjemmedag?
Her skal de ha en feberfri/frisk dag hjemme før bhg igjen, for der er tempoet noe helt annet enn hjemme.
Spøker for det her og!Kommer nok ikke opp denne måneden heler
Sover? På tide det nåHvor får man energi fra? Jeg er helt tom![]()
Hjemme hos deg eller i denne tråden?Endelig ble det stille her !
Spøker for det her og!
Hvor får man energi fra? Jeg er helt tom![]()
Ja jeg har ikke tid, snuppa tar all tia mi!Hjemme hos deg eller i denne tråden?![]()
Da har du jo fortsatt litt igjen av dagen daSover til 14 ca. Bruker mellom 20-50 min hjem. Så sover fra kl.8/9.
Håper det blir snart. Mini er verken våken eller sover, må vente til hun bestemmer segSover? På tide det nå
Ja det må jo kunne gå annMhmHvis ikke så får jeg søke om å bytte over om det ikke fungerer...
Nei tror det blir ganske i nærhetenTror ikke det er så dårlig forslag![]()
Ja daDa har du jo fortsatt litt igjen av dagen da![]()
Håper du kommer i mål til sluttikke i kveld nei
Og derved er det enda mer pr dag da fra i morgen for å klare det
Godt med litt hjelpJa setter veldig pris på det
Ja, det synes jeg jaggu!!Ja ikke sant! Maskina mi burde skamme seg og dødd istedet for oppvaskmaskina di![]()
2222 har jeg egentlig aldri prøvd på, men tror jeg er ajour til 1500 innlegg.Over 100 innlegg i dagOg rykket 3 plasser frem på lista
(datt bakover i noen dager pga dårlig form og mye å gjøre). Håper på å nå 2222
Hvordan ser det ut for dere?
Hadde ikke trodd jeg kom over 1500. Første gang jeg prøver... Men nå håper jeg på 22222222 har jeg egentlig aldri prøvd på, men tror jeg er ajour til 1500 innlegg.
2222 har jeg egentlig aldri prøvd på, men tror jeg er ajour til 1500 innlegg.