Jeg har tippet 20Ja, det ble fryktelig stille en stund. Spent på hvor mange som kommer over 2222 nå til slutt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har tippet 20Ja, det ble fryktelig stille en stund. Spent på hvor mange som kommer over 2222 nå til slutt![]()
Huff...da sover du jo bort hele dagen etterpå?JaHer har jeg vakt på den ene jobben 22.30-8.30 og den andre 22.30-7/7.30.
Det tar du kjaptLitt, men mangler vel fortsatt ca 30
Ja må jo være en kjempe fordelMhmDe sier så, så gjenstår å se om de holder det til slutt...
Ja, er en stor fordel at han har pappaen hans som sjef. Flere ting som har løst seg bra med det![]()
Hahajepp!
Ivareta rikets sikkerhet![]()
Svigermor til unnsetningJa virker sånn, det er hyl bare jeg nærmer meg soverommet ! Får ikke roa ned. Hjalp heldigvis nå da
Veldig greit å ha litt lengdeHøres ikke dumt med kåpe![]()
Ja, vi har heldigvis mer å velge mellom i dagDet skjønner jeg![]()
Den gangen jeg var liten fantes det ikke så mye muligheter av andre produkter og jeg elska corn flaks og havregryn. Så spiste det med appelsin juice. Nå blir jeg bare kvalm av tanken......... Så godt vi har mer utvalg nå![]()
Sover til 14 ca. Bruker mellom 20-50 min hjem. Så sover fra kl.8/9.Huff...da sover du jo bort hele dagen etterpå?![]()
Det gjør jeg ogsåDet hadde jo ikke funket i det hele tattjeg trenger mye søvn...
![]()
Ja, men var det jeg ble vant til så funka veldig bra daJa, vi har heldigvis mer å velge mellom i dagdet hørtes ut som en noe spesiell kombinasjon
![]()
MhmJa må jo være en kjempe fordel
Krysser fingre for at alle holder det de lover![]()
Tror ikke det er så dårlig forslagJeg har tippet 20![]()
Det tar du kjapt![]()
Ja setter veldig pris på detSvigermor til unnsetning![]()
Er sant det daJa, men var det jeg ble vant til så funka veldig bra da![]()
Jo heeelt typisk!
Mens alt annet vi er avhengig av (les: oppvaskmaskin) ryker i stykker bare man kikker hardt på det!!![]()
Hvis hun er så tett at hun ikke får sove, så er hun vel kanskje dobbelt sliten (av lite søvn, og av tetthet), og har godt av en ekstra hjemmedag?God kveldhva skravles det om idag?
lille N får ikke sove, for hun er tett :/ skal i bhg i morgen
det er ikke uansvarlig av meg det vel?
I morgen skal hu mor bare slappe avkroppen føles ut som skal dø pga for mye aktivitet
onsdag er det bhg og jeg skal til frøyaklinikken, hjem, hente i bhg og møte bestevenninnen min som og er tante
torsdag kun slappe av med kortdag i bhg og samme på fredag. Bare da drar vi en tur på IKEA
![]()
Hva er deres planer denne uken da?![]()