Nedtelling til OUL

Ikke fått time ennå eller fødeplass for den saks skyld.
Var på tidlig ultralyd da jeg var 6+3 og på organrettet da jeg var 13+0, så venter ikke så fælt, men hadde vært greit å få innkalling og svar på fødeplass snart. :)
 
Hvor lang tid tok det fra henvisning til time i postkassen?
Henvisning ble sendt en torsdag, fredag uken etter kim innkalling i postkassen. Jordmor sa at jeg måtte kontakte sykehuset 3-4 uker etter innkalling var sendt om jeg ikke hadde hørt noe.
 
Jeg har ikke fått time enda. Jeg var hos legen i uke 10, er nå 15+3. Skal til jordmor i morgen, får spørre henne om jeg bør sjekke det opp eller være tålmodig. ;p
 
Nei, aner ikke. Legen sa ingenting om det, men mange sier det går automatisk. Skal uansett til legen (for noe annet) på fredag, kanskje jeg spør han da.
Er visst ikke alle leger som husker å sende søknaden, og noen som bare ikke gjør det. En venninne av meg fikk ikke plass i Oslo i det hele tatt for legen hadde glemt å søke for henne. Han antok hun gjorde det selv, ligger visst noen skjemaer på nett et sted. Så hun fikk så vidt ultralyd innen tiden du skulle. Jeg ville ringt å spurt på sykehuset.
 
Back
Topp