En grateng med skinke, løk, purre, squash, matfløte, hvitvin og kantarell.Hva blir det til middag i dag?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En grateng med skinke, løk, purre, squash, matfløte, hvitvin og kantarell.Hva blir det til middag i dag?![]()
Da krysser vi fingre for at ikke vaskemaskin ryker![]()
Flott liksom
Det er vel det regnet jeg venter på her...
Er det ikke bedre at den blir ganske ustabil først slik at dere delvis kan bruke den mens dere venter på en nyDen kan egentlig bare ryke for denne huseieren sin, kunne godt tenkt meg min istedet![]()
Er det ikke bedre at den blir ganske ustabil først slik at dere delvis kan bruke den mens dere venter på en ny![]()
Det hørtes veldig godt utEn grateng med skinke, løk, purre, squash, matfløte, hvitvin og kantarell.
Tror jeg også det kommer til å bli.Det hørtes veldig godt ut![]()
Jeg må i butikken så ja vi må ut i regnet![]()
Hehe...greit å gjøre unna sånt før soving![]()
Skal til legevakten da hun har brun gult tiss :/God dag
Virker hun i bedre form eller?
God tur!!
Bruker kun finserviset på julaften herHar det når vi ikke bruker fin serviset
Tomatsuppe med egg, macaroni og loffHva blir det til middag i dag?![]()
Hvor fant du oppskrift på den?Tror jeg også det kommer til å bli.
Har ikke laget den før
Hvor er din da??Den kan egentlig bare ryke for denne huseieren sin, kunne godt tenkt meg min istedet![]()
Er godt det daTomatsuppe med egg, macaroni og loffgutta har bestemt
![]()
Og nå har det startet her!Det er det helt sikkertså kommer det i puljer, plutselig åpner himmelen seg og så er det stopp før det kommer masse vann igjen
med litt lyn og torden
![]()
Ja ungen trenger søvnJepp! Men hun var umulig å legge etterpå og. Hun sovner, men så våkner hun med en gang etterpå. La henne på magen nå da, selv om jeg ikke er særlig fan av d når jeg ikke kan se henne. Går ofte inn og sjekker da. Ungen trenger søvn.
Uff da...Skal til legevakten da hun har brun gult tiss :/