Skravletråd august

Da tar jeg kvelden damer.
God natt!

Har alle sammen sovna?

Jeg er våken, lillebror sovnet seint og på sofaen så ble jeg stående på verandaen å skravle med naboen. Så nå lurer jeg på om jeg skal duppe av på sofaen frem til han våkner og skal ha mat... må jo opp kl 6.30 for å få frøkna på skolen så da starter dagen min og :P

Nei da brune er bedre, men liker ikke lys lapskaus da :P

Jeg må faktisk meddele deg at du tar feil! ;)

Jeg er våken, lillebror sovnet seint og på sofaen så ble jeg stående på verandaen å skravle med naboen. Så nå lurer jeg på om jeg skal duppe av på sofaen frem til han våkner og skal ha mat... må jo opp kl 6.30 for å få frøkna på skolen så da starter dagen min og :P

Kanskje greit å få seg litt søvn?
Må sove jeg og nå.

Jeg må faktisk meddele deg at du tar feil! ;)

Ha nei jeg har da aldeles ikke feil Hehe :P

Kanskje greit å få seg litt søvn?
Må sove jeg og nå.

Ja men når man burde sove, da får man jo ikke sove... er jo lys våken jeg.. kjenner jeg er kommet inn i gamle vaner med alt for lite søvn og sikkert derfor jeg er så smørblid når jeg er våken om natta for å mate og trøste Haha :P

Du får sove godt :)

God morgen damer :) Her har jeg en som egentlig er klar for en dupp, men er ikke helt fornøyd med at jeg har stått opp og skal derfor ikke sove Haha og frøkna er vel snart klar for skolen en gang da hun bestandig har meget god tid :P dere får ha en fin fin dag alle sammen :)

Back
Topp