Skravletråd august

God morgen:D
Vi skal i navnfest i Oslo idag, og dro kl 08.. 2 voksne og 4 barn skulle pyntes, derfor tidlig opp:P
Stress tenker jeg;)
Lykke til i dag, håper dere får en fin dag.

Takk det er ganske godt å bare sløve litt :D
Hva er dagens planer der i dag da?
Nå er det litt morgenkos i sofa med barne-tv.
Så skal jeg trene litt før minste skal i bursdag. Utover det skal vi være mest mulig ute, men også få unna et ryddeprosjekt inne.
Ja, og så må jeg jobbe i kveld, for avslutta tidlig på fredag.

Nå er det litt morgenkos i sofa med barne-tv.
Så skal jeg trene litt før minste skal i bursdag. Utover det skal vi være mest mulig ute, men også få unna et ryddeprosjekt inne.
Ja, og så må jeg jobbe i kveld, for avslutta tidlig på fredag.
Hva er dine planer da?

Hørtes deilig ut med morgenkos i sofaen da :) ser ut som om du har nok å finne på i dag du da :)

Må få vaska noe klær, så håper jeg vi kommer oss ut en tur men nå ligger han å kaver veldig i søvne så regner med det er magen hans som er vond.. og om den skal plage han lenge så kommer vi oss ikke ut... og så skal jeg bare vente på frøkna som kommer hjem i kveld etter å ha sovet hos farmoren :)

Altså, denne her uka begynte jeg å trene igjen, og skjerpet inn kostholdet med mål om å gå ned i vekt. Veier meg mandager, men snek meg innom vekta i dag. Og den viser 0.5 kg opp fra mandag:o
Hadde håpet å slippe slik nitidig kaloritelling for det ser ikke så bra ut ovenfor ungene.
Gah!
Får skjerpe inn kosten enda mer da!

Back
Topp