Hihi...de deler vel ikke samme humorenVel hu på sykehuset syntes ikke jeg var morsom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi...de deler vel ikke samme humorenVel hu på sykehuset syntes ikke jeg var morsom![]()
Håper du koste degJa, i kveld er den ekstra god!Også har jeg litt sjokolade, da er kvelden komplett!
![]()
Kjenner jeg er litt happy for å ikke bo helt landligSånn er det når man bor i byn![]()
Kjenner jeg er litt happy for å ikke bo helt landlig![]()
God morgen folkens!
Jeg har sovet uforskammet godt i natt, og første barn våknet ikke før 7:17. Hverdagslykke, på helg.
Har ikke natten vært god?God morgen
Det hørtes deilig ut![]()
Jeg er super trøtt jeg da...![]()
Er sin sjarm med begge deler. Vi bor i sentrum, men et sentrum litt definert som på landet. Helt topp for meg.Jeg liker meg begge plasser jeg daMen kan godt like at det er litt liv og lyd rundt ned
![]()
Har ikke natten vært god?
Er sin sjarm med begge deler. Vi bor i sentrum, men et sentrum litt definert som på landet. Helt topp for meg.
Vokste opp skikkelig på landet, med langt til nærmeste nabo. Det blir fort kjedelig som barn...
Det er slitsomt! 00-05 er liksom de viktigste timene...Frem til kl 2, men så har han hvert masse våken... og da blir hu mor litt trøtt i tryne![]()
Det er slitsomt! 00-05 er liksom de viktigste timene...
God morgenGod morgen, Ronja.
Hva er årsaken til at du er våken så tidlig i dag da? Her er det bare dumt, det et bare meg i hele huset som ikke sover
Hehe...sånn er livet i byen jaSånn er det når man bor i byn![]()
God morgen og hurra for gode netterGod morgen folkens!
Jeg har sovet uforskammet godt i natt, og første barn våknet ikke før 7:17. Hverdagslykke, på helg.
God morgen
Vi skal i navnfest i Oslo idag, og dro kl 08.. 2 voksne og 4 barn skulle pyntes, derfor tidlig opp![]()
Nyt! Det er deg vel fortjentMen nå kan det se ut til at han er på vei til å sovne, og da skal jeg legge meg litt på sofaen og slappe av![]()
Gode netter er så gull!God morgen og hurra for gode netter![]()