Huff daLille N sovner på armen min nåstakkars så snørrete og hoster. Hun klør så mye og :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff daLille N sovner på armen min nåstakkars så snørrete og hoster. Hun klør så mye og :/
Helt fantastisk jo![]()
Da er sofaen godEr helt utslitt i dag! Var på farten fra klokka 1015-1845 i dag. Godt å sløve på sofaen nå![]()
Men da skjønner jeg. Mest korn herNei, med poteter, kål og gulrøtter
Kornet er klart i august![]()
Vi skal til legen i morgen tidligHuff daburde kanskje la en lege se på utslettet hennes?
Altså, vi hadde begge deler, men det gikk ikke nok allikevel dessverre.Nei, ananas er vel egentig et eneste som selger nok utenfor det lokale marked til at det er noe særig å satse på
Hihi....skjønner jeg godtNei jeg liker at jeg kan ha verandadøra åpen på kvelden og høre lydene på Utsiden![]()
Hehe...ikke santNei kan ikke det..
Prøvde å si det til de på sykehuset når de klagde på mengen drikke hun fikk i seg etter operasjonen.. og lurte på om de ville jeg skulle helle det ned i den ny opererte halsen hennes![]()
Hihi....skjønner jeg godt
Pass deg for gresshoppene!![]()
De har det med å ikke ta slik humor gittVel hu på sykehuset syntes ikke jeg var morsom![]()
Til sammenligning var det 10 grader her for en halvtime siden...
Ja, i kveld er den ekstra god!Da er sofaen god![]()
De har det med å ikke ta slik humor gitt![]()
god nattGod natt, dere!!![]()
Å jaMen da skjønner jeg. Mest korn her![]()
Så bra dere sjekker detVi skal til legen i morgen tidliggått 3 dager nå så da burde det vært borte :O
Hehe...fullt av liv hos degHører ingen gresshopper men derimot så hører jeg masse musikk i dag og om noen timer sikkert masse fulle folk![]()
God morgen, Ronja.Hehe...fullt av liv hos deg![]()