Skravletråd august

For varmt er heller ikke bra. Men jeg har bukse og cardigan på jobb for tiden med singlet-ish (men anstendig) under.

Singlet med brede stropper, lang topp, og så anstending som man blir når man er 20 uker påvei, med stor mage som åpenbart synliggjør at.... vel, sex har man i alle fall hatt :P

Singlet med brede stropper, lang topp, og så anstending som man blir når man er 20 uker påvei, med stor mage som åpenbart synliggjør at.... vel, sex har man i alle fall hatt :P
Haha, fantastisk beskrevet :D

Ananasbrus, selvsagt.

Oscar sylte ananasbrus. Det er godsaker det, for alle som kjenner til det. Lokalt, selges ikke over hele landet, i alle fall ikke i alle butikker, noen få "importerer", og privatimport av utflytta folk herfra er helt normalt. (reelt sett er det romsdalsbrus da, ikke sunnmøre, men vanlig i hele fylket og vel så det vil jeg tro?)

Det var ei åpna flaske ananasbrus i kjøleskapet. Jackpot! Fulltreffer for meg

Beklager å kritisere dere møringer men oskar sylte brus smaker jo ikke godt! :-P skulle smake det på tur i fjord en gang og var sååå skuffa, hadde hørt så mye om den berømte ananasbrusen! Men den nye økologiske typen er et unntak og supergod! :-D

Å ja, vi har ikke så mange fruktbønder vi:) tror jeg...

Eneste bonden jeg vet om her sånn superlokalt har bare totalt frittgående (helt, helt fritt) høner. Men jeg er veldig glad i norsk frukt, og synes ikke det hr flommet over i butikkene akkurat... Min egen rips vr misnt to uker, aksje tre, senere enn i fjor, det gikk jo fint det, men om epler og plommer til de som lever av det oppelver det samme, sa særlig frukt som normalt modner sånn i september-ish, så kan det fort bli høst...

Beklager å kritisere dere møringer men oskar sylte brus smaker jo ikke godt! :p skulle smake det på tur i fjord en gang og var sååå skuffa, hadde hørt så mye om den berømte ananasbrusen! Men den nye økologiske typen er et unntak og supergod! :-D

Du får synes hva du vil, jeg liker den. Dog, det er ikke helt det samme som det var før, synes jeg

Oi, så bra!
Men der du er fra, vi hadde noen naboer derfra før! Er det hjemplassen din?

Det er... vel, det blir hjemplassen til ungene mine. Jeg er fra Ålesund kommune, ikke Sula (og følgeig vant til åtenke på sulaboner som.... vel.... ja du vet. by og land) , mannen er... vel, et blandingspodukt fra søre sunnmøre oppvokst på toten.
men vi bor her nå. Har gjort det i tre år, så ungene blir jo å se på dette som hjemplassen sin.

Haha, fantastisk beskrevet :D

Jeg arbeider tross alt sammen med et par tidligere misjonærer, misjonærbarn, og andre aktive i indermisjonen og hva det måtte være av andre religiøse varianter. Med kristen eier, også etter at vi ble solgt.

Men noen av dem har jo barn da, og flere er gift, men så sent i livet at de ikke har egne barn.

Også en som sjokkerende nok er samboer, faktisk. (altså, at vi ikke personlig-kristne er det er jo greit nok, vi er noen sånne også, og ei av oss var faktisk gravid da hun giftet seg :P )

Det er... vel, det blir hjemplassen til ungene mine. Jeg er fra Ålesund kommune, ikke Sula (og følgeig vant til åtenke på sulaboner som.... vel.... ja du vet. by og land) , mannen er... vel, et blandingspodukt fra søre sunnmøre oppvokst på toten.
men vi bor her nå. Har gjort det i tre år, så ungene blir jo å se på dette som hjemplassen sin.
Ja, man lander gjerne ned litt andre steder enn der man er fra.

Back
Topp