Skravletråd august

Har jo ikke vært "sommer" da:P
Ikke sittet en eneste kveld på verandaen!
Ingen sommer hvor man sitter sent på terrassen nei, har ikke vi gjort heller. Men i dag protesterte vi litt og tok et lite glass til mate. Ikke typisk oss!

Jeg stusset på en ting i dagens selskap forresten. En av ungene, ny i klassen av året, hadde med seg ballonger til alle, og pinner til å feste dem på. Valgkampballonger. Jepp, med politisk logo på.

Gjør man slikt? Sender det med ungen sin i selskapet til en annen unge?

Altså, om en av OSS sto på lista til et parti, så kunne jeg muligens forstått at vi hadde slike i ungens bursdag, men... å sende med til ANDRE? Som meget mulig, i mitt tilfelle helt konkret, ikke støtter same parti?

Det var sånnsett likegreit at t par av ungene, vel egentlig de felste, brukte pinnen til å stikke hull på ballongen. Det var ikke at det var det partiet sine ballonger JEG definitivt hadde stukket hull på, men det var slett ikke nødvendig at ungene skulle dra hjem fra selskap med hver sin valgkampballong. Som vi slett ikke hadde gitt dem.
Da hadde jeg blitt oppgitt tror jeg :p det var vel drøyt etter min smak ...

Oi, det var ganske sært. Vil jo unektelig se ut som dere støttet det partiet da jo!

Ja, det er liksom det jeg også synes og det synes jeg egentlig er ganske frekt på et vis?

Da hadde jeg blitt oppgitt tror jeg :p det var vel drøyt etter min smak ...

Jeg bare lot være å protestere da de stakk hull på dem.... til politikerens barns frustrasjon "de stikker på bare hull på dem jo..." Ja.. de gjør visst det....

I kjøleskapet, trolig? Eller, forhåpentligvis heter det vel. Det er i så fall... 10 meter? Er jeg mindre heldig er det i kjelleren, i så fall stor fre for vann fra vasken, for i kjelleren er bare varm brus uansett.
Da går vi for kjøleskapet:D

Først sett toy story, nei da måtte jeg sette på toy story 2 også :p :)

Jeg stusset på en ting i dagens selskap forresten. En av ungene, ny i klassen av året, hadde med seg ballonger til alle, og pinner til å feste dem på. Valgkampballonger. Jepp, med politisk logo på.

Gjør man slikt? Sender det med ungen sin i selskapet til en annen unge?

Altså, om en av OSS sto på lista til et parti, så kunne jeg muligens forstått at vi hadde slike i ungens bursdag, men... å sende med til ANDRE? Som meget mulig, i mitt tilfelle helt konkret, ikke støtter same parti?

Det var sånnsett likegreit at t par av ungene, vel egentlig de felste, brukte pinnen til å stikke hull på ballongen. Det var ikke at det var det partiet sine ballonger JEG definitivt hadde stukket hull på, men det var slett ikke nødvendig at ungene skulle dra hjem fra selskap med hver sin valgkampballong. Som vi slett ikke hadde gitt dem.
Det det hadde ikke vært greit!:eek:
Er faktisk frekt synes jeg! Man tar ikke med seg slikt i en annens bursdag...;)
Og alle foreldre vil jo tro det er dere som har delt ut valgkampballong?!

Å nei!:eek: finnes det sjokolade uten melk daaa??
Det finnes mange, eller hvertfall en del, uten melk, men de fleste smaker ikke så godt.
I Trondheim, på den lille sjokoladebutikken, har de en supergod mørk sjokolade, melkefri og med havsalt. Den er seriøst den beste sjokoladen jeg har smakt! Bare synd jeg så sjelden er der...:(

Det det hadde ikke vært greit!:eek:
Er faktisk frekt synes jeg! Man tar ikke med seg slikt i en annens bursdag...;)
Og alle foreldre vil jo tro det er dere som har delt ut valgkampballong?!

Det var heldigvis bare en far som fikk med seg det, og han var der hele selskapet og så også hvor de kom fra.

Men ja, da er flertallet enig med meg, det ER faktisk frekt.

Jeg så ikke logoen på ballongene før jeg hadde satt mannen til å begynne å blåse... da var det liksom for sent. Men... jada... de stakk hull på dem og den eneste som overlevde og ble med hjem til oss sprekker antakelig i morgen, om ungene liker det eller ei..... JEg hr en pakke vannballonger å bestikke dem med....

Jeg bare lot være å protestere da de stakk hull på dem.... til politikerens barns frustrasjon "de stikker på bare hull på dem jo..." Ja.. de gjør visst det....
De kan jo ikke forlange at man skal ha med ballonger med logo på :O går etter barna på den måten... Huff. Godt de stakk hull på de ;)

Back
Topp