Blod uke 5/6

mandagsbarn

Betatt av forumet
Hva gjør man når man blør friskt i uke 5/6? Og selvfølgelig er det helg. Venter man til mandag? :(

Jeg ville ringt legevakta kanskje? Uff, håper det bare er litt blod og ikke mer! Det er uansett ikke mye de får gjort, men kanskje ta en test for å sjekke stigning, evt ul om hjertet slår. Lykke til!

Ja, har litt murring (men har hatt det siden positiv test) og en skikkelig dårlig følelse. Må på jobb idag og :-/

Blod på papiret, ikke i trusa... Men føler det er mer enn bare litt.

Jeg hadde det samme, men jeg hadde styrtblødning med klumper.. Og det har gått helt fint :)

Jeg hadde en blødning. Det var kun på papiret, og det så mye mer ut enn hva det var. Har ei på to år som er fin og frisk, så hos meg var det ingenting :-)

Krysser fingrene for deg <3
Er helt grusomt at det er så lite man kan gjøre når det er helg. Legevakten gjør jo ingenting :(

Huff, krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning og at det gir seg fort!

Jeg har også hatt styrtblødning med klumper i dag. Ekkelt!
Skal til UL på mandag kveld for å sjekke tilstanden der inne.

Takk for kryssing av fingre <3
Fortsatt blod på papiret og smerter.

Vet her til oss hjelper det nesten ikke å ringe legevakta.. De kan ikke gjør noe.. Men hvis du har smerter, så kan du evt bli henvist på sh på gyn.. Men sist jeg ringte fikk jeg beskjed om at de ikke kunne gjøre noe, så var bare å ta det med ro..

Dere som blør, har dere smerter og? :(

Uff. Jeg vet ikke.. Prøv å ta det med ro iallefall!

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Back
Topp