Endelig.... Håper spira sitter!!

Hannemoren

Flørter med forumet
Juligull2021
Helt fantastisk å få den gode nyheten at eg er gravid i dag på en fredag ❤️❤️ mannen sitter i Nordsjøen og jeg gleder meg til å fortelle han det når han ringer!! Etter at eg mistet i mars har jeg virkelig sett fram til å være igang igjen. For lysten på barn ble iallefall ikke mindre etter det.... Jeg håper spira klorer seg godt fast denne gangen!! Og termin blir ca slutten av april ☺️❤️
Eneste problemet mitt er at jeg er så forferdelig oppblåst i magen er det helt normalt ?? Har alltid vært ganske slank men nå er det store løse topper for å gjemme magen. Satser på det går over til den ordentlige magen begynner å vise! Men jeg har ikke noe erfaring med dette så fint om andre kan fortelle litt !?! ☺️

Gratulerer og velkommen :-) det. Er helt normalt å være oppblåst. Jeg ser ur som om jeg er 5 mnd på vei :-P men mener å huske i fra når jeg gikk gravid med sønnen min at det gikk seg til etterhvert :-)

Gratulerer og velkommen :) det. Er helt normalt å være oppblåst. Jeg ser ur som om jeg er 5 mnd på vei :p men mener å huske i fra når jeg gikk gravid med sønnen min at det gikk seg til etterhvert :)
Takk:) Det var bra... Ja det går ikke og holde magen inn heller:cat: så får jeg bare kjøpe romslige topper ;) gleder meg til veien videre :happy:

Gratulerer så mye:) Er 6 uker på vei nå, og har også termin i midten/slutten av april! Pergokur 1 etter å ikke blitt gravid på 1,5 år. Er over 30, det er trillinger i familien, og hadde (sannsynligvis) flere eggløsninger.. så her er vi spente på om det blir fler enn en.. har omtrent hatt alle symptomer som er mulig å ha:P fikk gutt sist, og det var ikke sånn da, så dette blir spennende:P Lykke til og gratulerer igjen!

Gratulerer så mye:) Er 6 uker på vei nå, og har også termin i midten/slutten av april! Pergokur 1 etter å ikke blitt gravid på 1,5 år. Er over 30, det er trillinger i familien, og hadde (sannsynligvis) flere eggløsninger.. så her er vi spente på om det blir fler enn en.. har omtrent hatt alle symptomer som er mulig å ha:p fikk gutt sist, og det var ikke sånn da, så dette blir spennende:p Lykke til og gratulerer igjen!
Tusen takk☺️ så spennende for deg... Skal du ta tidlig ul ? Jeg skal å måle HCG i blodet på mandag igjen for å sjekke at det er god stigning ☺️ bortsett fra at jeg er forferdelig sliten så har jeg ikke så mange plager enda ! Jeg tror jeg skal ta tidlig ul om to uker for å sjekke at alt er normalt... Kun for å roe meg litt selv ☺️

Tusen takk☺️ så spennende for deg... Skal du ta tidlig ul ? Jeg skal å måle HCG i blodet på mandag igjen for å sjekke at det er god stigning ☺️ bortsett fra at jeg er forferdelig sliten så har jeg ikke så mange plager enda ! Jeg tror jeg skal ta tidlig ul om to uker for å sjekke at alt er normalt... Kun for å roe meg litt selv ☺️
Kan man det på valg nå til dags? Er jo 14 år siden sist jeg fikk baby, og da fikk jeg kun EN ultralyd, og det var de VELDIG streng med :P Men ja, om jeg får det, skal jeg også det.. har hatt EN liten blødning etter sex, men er visst normalt forstod jeg.. men også har vi sjangs for flerlinger med både arv/Pergokur og alderen min, så jeg vil gjerne ta en tidlig en jeg også for å bare vite! Hadde forøvrig vært helt konge med tvillinger også:) Da hadde jeg blitt ferdig med en gang :P hehe

Kan man det på valg nå til dags? Er jo 14 år siden sist jeg fikk baby, og da fikk jeg kun EN ultralyd, og det var de VELDIG streng med :p Men ja, om jeg får det, skal jeg også det.. har hatt EN liten blødning etter sex, men er visst normalt forstod jeg.. men også har vi sjangs for flerlinger med både arv/Pergokur og alderen min, så jeg vil gjerne ta en tidlig en jeg også for å bare vite! Hadde forøvrig vært helt konge med tvillinger også:) Da hadde jeg blitt ferdig med en gang :p hehe
Ja men man må oftest ta det gjennom privat klinikk ☺️ jeg fikk det forrige gang da det gikk galt, men gjorde det på Volvat. Jeg har meldt meg inn i Volvat og får oppfølging der. Koster litt mer men fastlegen min er helt elendig så velger heller å betale litt mer og føle jeg blir godt tatt vare på. Så jeg har bestilt tidlig ul om 2 uker for å se om det utvikler seg normalt og forhåpentligvis ser et lite hjerte slår ☺️ så spennende og så kjekt med tvillinger om du venter det☺️ kanskje du har rett på tidlig ul om det er stor sjans for at du venter flere?

Back
Topp