Nope! Nå går vaskemaskinen for full guffe. Har jo brukt alle sommerklærne den siste uka![]()
Håper dere får en super tur altså! To uker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope! Nå går vaskemaskinen for full guffe. Har jo brukt alle sommerklærne den siste uka![]()
Nei, gjør dessverre ikke d. Savner veldig å bo nærmere. De skal til Nevlunghavn nå forresten. På samme hytte som vi var på. De skal feire ene onkelen min sin 50-års dagDu ser dem vel ikke sååå ofte?![]()
HihiJa han blir stor, men ser det best på haka, armer og bein egentlig Hahadu får kose deg med gutta da
![]()
Ja, liker helgVeldig kos
Aah, digg med helg da![]()
Hei snuppaHei og hopp.
Skjedd noe spennende I dag?
Hihibabyer skal være sånn!
Takk, ikke fått hentet de ennå![]()
Det er det absoluttJada er det verdt å holde ut
![]()
Jepp, skikkelig galLiker du ikke sushi? Gale dame![]()
Hermegås!Jeg skal straks trene, så dusje og deretter på butikkenungene er tatg hånd om
![]()
Akkurat nå sitter jeg i bilen og ammer og venter på mannen.Hei snuppa
Ikke så mye spenning her
Hva driver du med?
Her er det motsattFerskvannkunne godt tenkt meg stranda og saltvann også, men det er litt lengre å dra..
Har jo sååå lyst til å leke i sanda med junior
![]()
HahaHihi! Gleder meg til å høre responsen du får!![]()
Ja, liker helg
Skal til Oslo i navnfest på søndag da, så den dagen blir borte![]()
JaÅ nei, så kjedelig?!![]()
Ja, han må ha sånn kort og godkjennelseJa det er vel strenge regler på byggeplasser
Fint at han viser bilder![]()
Skjønner godt det er et savnNei, gjør dessverre ikke d. Savner veldig å bo nærmere. De skal til Nevlunghavn nå forresten. På samme hytte som vi var på. De skal feire ene onkelen min sin 50-års dag![]()
Går det virkelig an å ikke like sushi???Like sushi.
Går det virkelig an ???
Men du har smakt? På ekte?Jepp, skikkelig gal![]()