Deilig vær og temperaturVaaarmt i dag!Bading i ettermiddag!
![]()
Bade i salt eller ferskvann?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig vær og temperaturVaaarmt i dag!Bading i ettermiddag!
![]()
Ja, det blir det nokHeldigvis ikke
Blir vel mer aktivitet den siste uka![]()
Ja :/ håper vi ogUbehagelig uansett :/
Håper alt er på plass![]()
JaNei så kjedelig! Irriterende at folk ikke kan la andre sine ting være i fred..
JaSå herlig med lunsj sammen da
Flink du er til å holde deg unna snop! Jeg merker at hvor lengre jeg holder meg unna jo mindre frister det![]()
Jeg gikk på en smell etter å ha funnet ut om riktige leker nettbutikkHei og hopp.
Skjedd noe spennende I dag?
Vil gjerne se det du har bestiltJeg gikk på en smell etter å ha funnet ut om riktige leker nettbutikk![]()
Hei og hopp.
Skjedd noe spennende I dag?
HohoEller tyver for den saks skyld
Men jag hadde jo hvertfall dørene oppe på hver side av huset så det var lett å finne veien ut om noen kom inn![]()
Å nei, så kjedelig?!Noen har brutt seg inn i boden våres ... :O ingenting er tatt som jeg kunne se, men jævlig kjedelig om noe er tatt :/
Ja det er vel strenge regler på byggeplasserMisunner de som kan vise babyen på jobben til mannenjobber på byggeplass og vi kan ikke gå inn på slike steder :/ men han viser bilder da
![]()
Liker du ikke sushi? Gale dameEnig i alt unntatt sushi![]()
Fikk ikke større nettverk før med andremann jeg heller. Men da løsnet det veldigJa, det tar jammen meg lang tid npr man må bygge nettverk sånn helt fra skratch! Bra du har fått det til nå da! Jeg alet med å få utvide nettverket mitt der vi bodde før etter jeg fikk førstemann. Var alltid så mye tngre enn de andre mammaene jeg traff er og der. Håper det blir lettere denne gangen![]()
Jeg skal straks trene, så dusje og deretter på butikkenGod dag
Stor og fin gutt!
Jeg har nettopp trenet, skal dusje, i butikken og så hente gutta![]()
Det må bli senere i dag.
Er på Fridays nå
FerskvannDeilig vær og temperatur
Bade i salt eller ferskvann?
Beklager så myeJeg gikk på en smell etter å ha funnet ut om riktige leker nettbutikk![]()
Hahaja siden du sier det så får jeg gjøre det da
![]()
Like sushi.Liker du ikke sushi? Gale dame![]()