Der skal jeg gjøreBlir ikke helt enda.. Nå skal jeg dusje og ordne meg, så er det jordmortime. Så må jeg handle egg for det glemte jeg I går. Så er det baking
![]()
Ha en ordentlig fin dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der skal jeg gjøreBlir ikke helt enda.. Nå skal jeg dusje og ordne meg, så er det jordmortime. Så må jeg handle egg for det glemte jeg I går. Så er det baking
![]()
Takk, du ogsåHa en ordentlig fin dag!![]()
Takk, du ogsåSamboeren kommer hjem i ettermiddag også, så det gjør jo bare dagen enda bedre
Noen planer for dagen?
Nei, ble igrunn en stille natt...Ingen action i natt?
Det skal du klareI dag skal jeg i alle fall komme meg over 2000![]()
Hvor mye har du nå da?Har en plan om å komme meg over 2100 i dag![]()
Det blir hyggelig daForeldrene mine kommer en snartur, så skal spise lunsj med de når eldste er ferdig på skolen. Har ikke sett de siden juli![]()
Det er ikke så mye så det klarer du fintJeg har 989 innlegg på siste oppdatering. FOr å komme opp i 1500 innlegg ila måneden må jeg ha minst 47 innlegg pr dag- Det bør gå, men vet det er hektiske dager fremover...
Burde da kommet opp på 1050 i dag.
Er jo så innmari stille her?!Her går d treigt de siste to dagene altså!
Lykke til hos jordmor idagDer skal jeg gjøreBlir ikke helt enda.. Nå skal jeg dusje og ordne meg, så er det jordmortime. Så må jeg handle egg for det glemte jeg I går. Så er det baking
![]()
Er jo så innmari stille her?!![]()
Jammen ikke mye liv neiEr jo så innmari stille her?!![]()
Hvor har mannen vært?Takk, du ogsåSamboeren kommer hjem i ettermiddag også, så det gjør jo bare dagen enda bedre
Noen planer for dagen?
Ja, triste greier!
Veldig tristJammen ikke mye liv nei![]()
2068 på forrige oppdateringHvor mye har du nå da?![]()
Jepp! Håper egentlig at det bare er frukt og ingen kaker og søtsakerSnakker vi om på ferie? Er jo så mye deilige både frukter og grønnsaker![]()
Spennende! Hvilken maskin er det?Nei, er nok ikke det
Skal bli bra å teste ut den nye kjøkkenmaskinen i dag![]()
Har gooood tidHehe, ja går ikke akkurat i rasende tempo![]()