Lolo
Forumet er livet
Ingen action i natt?Er på jobb
Legger meg aldri så sent når jeg er hjemme!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen action i natt?Er på jobb
Legger meg aldri så sent når jeg er hjemme!![]()
Uansett er ikke baking det første man tenker påJaGreit å ha noe enkelt, vet jo ikke hvordan frøkna er..
Hørtes ut som en god plan![]()
Ikke uvanlig at man kan føle det slik på slutten. Du skal nok klare deg veldig braEr ikke lenge nei.. Har liksom følt meg så klar så lenge.. Men nå de siste dagene så har jeg fått en følelse av at jeg ikke er helt klar alikevellMen det er vel sikkert helt vanlig når tiden nærmer seg..?
Skjønner den. Håper det ikke er alt for mye å velge mellom daEr ikke en person som overspiser, egentlig. Men er svak for dessert![]()
Håper det er mye fruktSkjønner den. Håper det ikke er alt for mye å velge mellom da![]()
Får satse på detHåper det er mye frukt![]()
Høres ut som en god planI dag skal jeg i alle fall komme meg over 2000![]()
Bra plan!I dag skal jeg i alle fall komme meg over 2000![]()
996 nå ser jegJeg har 989 innlegg på siste oppdatering. FOr å komme opp i 1500 innlegg ila måneden må jeg ha minst 47 innlegg pr dag- Det bør gå, men vet det er hektiske dager fremover...
Burde da kommet opp på 1050 i dag.
Hehe, ja går ikke akkurat i rasende tempo996 nå ser jeg![]()
Håper på detIkke uvanlig at man kan føle det slik på slutten. Du skal nok klare deg veldig bra![]()
Nei, er nok ikke detUansett er ikke baking det første man tenker på![]()
Snakker vi om på ferie? Er jo så mye deilige både frukter og grønnsakerHåper det er mye frukt![]()
Bare hyggeligTusen takk!! Den gleder jeg meg til å prøve![]()
Der skal jeg gjøreHusk å legge ut bilde av den![]()