Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forkjøla igjenÆsj dahvordan syk?
Det er ikke lenge daJaEn mnd igjen
![]()
Er ikke lenge nei.. Har liksom følt meg så klar så lenge.. Men nå de siste dagene så har jeg fått en følelse av at jeg ikke er helt klar alikevellDet er ikke lenge da
Selv om det kanskje føles lenge for deg![]()
Æsj... God bedring!Forkjøla igjen![]()
KjiptForkjøla igjen![]()
Høres ut som en god planHørtes godt utMå prøve det en dag
I morgen tenkte jeg å bake gulrotkake for å ha i fryseren til barseltiden
![]()
Nei, ingen slankekur. Men heldigvis kan man jo kose seg en uke på ferie, og så er man tilbake til hverdagen med sunnere kost![]()
Er ikke en person som overspiser, egentlig. Men er svak for dessertLiker godt selv å gå litt rundt og prøve nytt
Kan nok være greit da
For bare passe på at man ikke spiser for mye da![]()
JaHøres ut som en god planhyggelig å ha noe enkelt å by på.
Ja, vi får kose oss på ferie og så er det full skjerpings etterpå![]()
Hihi...da blir det nattmatSteike, det romvesenet I magen skal ha mye næring... Blir aldri mett I dag....
Ja, må ha noe mer før jeg kryper til sengs.. Bare synes det holder med matHihi...da blir det nattmat![]()
Ja da sier det seg selvJa, må ha noe mer før jeg kryper til sengs.. Bare synes det holder med matMen får ikke sove om jeg er sulten, så da er svaret veldig enkelt...
Det hørtes godt utJa da sier det seg selv
Knasker nektariner jeg![]()
På jobb? Eller bare seint oppe sånn som megJa da sier det seg selv
Knasker nektariner jeg![]()
Hihi...den elsker gutta mine ogsåDet hørtes godt utGlemte å kjøpe inn frukt da jeg var på butikken.. Så nå ble det noe så enkelt og usunt som samboeren sin frokostblanding: sjokoladekuler og melk....
Er på jobbPå jobb? Eller bare seint oppe sånn som meg?
HeheEr på jobb
Legger meg aldri så sent når jeg er hjemme!![]()
Takk for detHeheGod vakt
Nå er det drømmeland neste
![]()
Jeg fin river gulroten for ekstra saftig smak, mens mamma grov river gulroten. Begge deler gir en saftig og god kake![]()
![]()