Sjokolade da.. Igjen..!

Hahahaha! Da blir d nugatti på lunsjen da! Kan jo ikke ta helt av selv om man kan spise sjokolade heller ;) Jeg er med på slankekrigen :)

Ja, får se.. Til lunsj er jeg ikke hjemme :p men får vel noe snacks på jobb siden det er fredag :p
Nei, kan ikke ta heeeelt av :p

Sjokolade er nr 1 craving ! Har sikkert sjokolade i 3/4 måltider til dagen. Har blitt skikkelig ille ! Må slutte snart :p !! Frokost i dag var cocopops, lunch var is med sjokoladesaus :D

Ja, får se.. Til lunsj er jeg ikke hjemme :p men får vel noe snacks på jobb siden det er fredag :p
Nei, kan ikke ta heeeelt av :p

Jeg ble så glad når jeg gikk på vekta. Har gått ned 1,6 kg siden mandag, så da føler jeg Slankekrigen funker og vil derfor forsøke å holde inntaket av sånt nede.

Sjokolade er nr 1 craving ! Har sikkert sjokolade i 3/4 måltider til dagen. Har blitt skikkelig ille ! Må slutte snart :p !! Frokost i dag var cocopops, lunch var is med sjokoladesaus :D

Du får henge her inne med oss for støtte! :D

Jeg ble så glad når jeg gikk på vekta. Har gått ned 1,6 kg siden mandag, så da føler jeg Slankekrigen funker og vil derfor forsøke å holde inntaket av sånt nede.

Wow, 1,6 er jo veldig bra da! :D
Veier meg på mandager jeg :p

Wow, så flink du er!!:D hurra for vektnedgang!!

Dessverre spist en 200g med kvikklunsj som kombinert frokost og lunsj:(

Back
Topp