Venter til lørdag jegHoho!
Ikke jeg!
Nå har jeg venta lenge nok!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter til lørdag jegHoho!
NÅÅÅÅ er det fredag!!![]()
Vet!! Nugatti på brødskiva til frokost idag![]()
Hurra! Jeg fant lakris i skuffen![]()
Hihihi!! Gleder meg til snuppa har lagt seg så jeg får spist frokost![]()
Herregud, jeg glemte meg ut! Spiste kyllingpålegg på maten jo![]()
Hahahaha! Da blir d nugatti på lunsjen da! Kan jo ikke ta helt av selv om man kan spise sjokolade hellerJeg er med på slankekrigen
![]()
Ja, får se.. Til lunsj er jeg ikke hjemmemen får vel noe snacks på jobb siden det er fredag
![]()
Nei, kan ikke ta heeeelt av![]()
Sjokolade er nr 1 craving ! Har sikkert sjokolade i 3/4 måltider til dagen. Har blitt skikkelig ille ! Må slutte snart!! Frokost i dag var cocopops, lunch var is med sjokoladesaus
![]()
Jeg ble så glad når jeg gikk på vekta. Har gått ned 1,6 kg siden mandag, så da føler jeg Slankekrigen funker og vil derfor forsøke å holde inntaket av sånt nede.
Du får henge her inne med oss for støtte!![]()
Wow, 1,6 er jo veldig bra da!
Veier meg på mandager jeg![]()
Blir fredager for meg når jeg er med på Slankekrigen. Og siden jeg veier meg på fredag hjelper d meg å holde fokus i helgen, slik at d ikke sklir ut og alt kommer tilbake i løpet av helgen.
Det var jo lurt da![]()
HahaIkke jeg!moahaha!
Nå har jeg venta lenge nok!
Wow, så flink du er!!Jeg ble så glad når jeg gikk på vekta. Har gått ned 1,6 kg siden mandag, så da føler jeg Slankekrigen funker og vil derfor forsøke å holde inntaket av sånt nede.
Du får henge her inne med oss for støtte!![]()
Ble sjokkert selv jeg!Wow, så flink du er!!hurra for vektnedgang!!
Hahadu har vært veldig flink da!