Tipser om-tråden

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Her kan vi slenge inn tips om alt mulig rart!

Selv forelsket jeg meg i Milestone Pregnency cards kjøpt hos carmell.no :P
Kjempe søte kort man kan skrive dato for første spark, når man hadde ul etc og pynte i babyalbumet. Jeg tenkte å bruke uke-kortene til å skrive dato på og ta bilde sammen med kortet. Søtt :D ImageUploadedByBV Forum1436801107.036289.jpg

Så smart!

Tipser om treningsshortsen fra HM! Så myk og veldig strechy! Merkes ikke på lille gravidkulen siden den ikke strammer et sted! Skal jammen se om de ikke har sånne i thigts også!ImageUploadedByBV Forum1440007095.126619.jpg

Takk for tips!! Var på trening idag, og shortsen bare ruller ned igjen :P
Super ubehagelig!! ;)
Kjøpt i vanlig avdeling denne, men den lille kan man dra opp til midja om man vil :-) rulle shorts er ikke digg! :-)

Den shortsen funker ikke lengre her :P Jeg brukte den til vanlig, men her har magan blitt for stor så det sitter som pølseskinn og absolutt ikke behagelig :P Sømmen skriker etter hjelp..

Men jeg fant en digg løs kosebukse på Lace til 199,-, kjøpte et par str større og den kan jeg iallfall bruke et par uker :P

Coop ops har brannmann regntøy på salg! 400,- sønnen min kysset meg uoppfordret da han fikk sitt :P nb store i størrelsen!ImageUploadedByBV Forum1440146020.186383.jpg

Back
Topp