Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja idag var det denFlinka! Fremdeles 30ds du driver med?
Jepp, liker det sånnDet var da enda godt![]()
Jeg trodde jeg var litt sånn nøye som har en grundig jobb på å ordne 18 farger fra 24 til penalet til min sønn, i skala som passet og har alt han trenger. Og sortert så det passet med antall strikk å putte på hver side i penalet...Da er jeg ferdig.
Vis vedlegget 131658
Fargekart over blyantene min med nummerOg dette er...?
Mye morsommere å handle til barna jaJaliker ikke shoppe til meg selv og faktisk aldri likt det. Blitt enda mindre nå
ja
![]()
Varmeutslett??Vis vedlegget 131683
Hva er dette? :/ hun har det på hele overkroppen sin. Rugglete å ta på :/
Mye morsommere å handle til barna jaeller huset!
Elsker interiørMye morsommere å handle til barna jaeller huset!
Ja, virkelig hat å prøve klær når man ikke er komfortabel med kroppenD merker jeg og! Men d har også mye med at kroppen min ikke er helt på plass enda (for å si d mildt)![]()
Jeg ogsåElsker interiør![]()
Og jegJeg også![]()
Ja, virkelig hat å prøve klær når man ikke er komfortabel med kroppen![]()
Har ikke noe typisk stil, men er veldig glad i fargene svart brun og hvit på møbler. Liker å ha farge på sofaen for å bryte fargene. Grå og hvite vegger. Grått kjøkken, men er veldig glad i blomster, hjerter, stjerner, engler, bokstaver og baby pynt jegJeg og!Hva slags stil liker du?
Hun er ikke helt i form er derfor jeg spør :/ det kan jo være detVarmeutslett??vanskelig å si..
Varmeutslett?Vis vedlegget 131683
Hva er dette? :/ hun har det på hele overkroppen sin. Rugglete å ta på :/