Har du sett smashreklamen hvor de spiser interiøret? Mannen sa at d der hadde vært meg![]()
Bortsett fra at jeg ikke liker smash da![]()
Haha, nei den har jeg ikke sett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du sett smashreklamen hvor de spiser interiøret? Mannen sa at d der hadde vært meg![]()
Bortsett fra at jeg ikke liker smash da![]()
Hehe! Merker endring på det her og, gitt.. Vasker mye oftere enn før![]()
Ja, våken var ikke noe problemHåper du holdt deg våken da![]()
Gøy at det skjer litt også da.
Lykke tilDa drar vi til HS på 5 månederskontroll![]()
Plutselig var du jo langt foran meg da. Straffer seg å ta helgefriNei, det går jo superfort![]()
Og dette er...?Da er jeg ferdig.
Vis vedlegget 131658
Jeg vasker stort sett en maskin med gulpevask om dagen og det er bare lillebror sitt :O så skal jo meg og frøkna ha reint tøy også![]()
Plutselig var du jo langt foran meg da. Straffer seg å ta helgefri![]()
Flinka! Fremdeles 30ds du driver med?Titter innom etter treningmå jo skryte litt
![]()
Det var da enda godtJa, våken var ikke noe problem
Må liksom skje litt synes jeg..
Titter innom etter treningmå jo skryte litt
![]()
Lykke til!Da drar vi til HS på 5 månederskontroll![]()
Det gjør jeg nå - slenger alt i en haug, sortert etter personer vel å merkeMen har aldri hatt så god kontroll på klesvaska som nå dagud som jeg vasker, bretter og legger på plass
før så slang jeg alt det rene i en haug
![]()
Oj, da gulper han mye
Her holder det med hver andre eller tredje dagmen så har jeg sykt mange gulpekluter og
![]()
Plutselig er d en sjokolade vegg i leiligheten, og alt som duppes blir til smash. Etter at alt interiør er borte ser dama på arma si og vurderer å dyppe denHaha, nei den har jeg ikke sett![]()
Det gjør jeg nå - slenger alt i en haug, sortert etter personer vel å merke![]()
JaGøy med shopping
Snart har du 2 åring!![]()