Forlater dere gråtende.....

Har vært gjennom det samme selv for mange år siden. Det gjør virkelig vondt og er en opplevelse jeg ikke unner noen. Det kan være en stor sorg å miste et spirende liv, så dette var veldig trist. Klem <3
Signerer denne. Var gjennom dette i januar i år. Selv om det er tungt der ig da, så kommer man seg etterhvert videre . Og til slutt med en bebis i armene.
 
Sender masse masse klemmer og gode tanker!! Kan ikke tenke meg noe verre :(
 
:Heartred
 
Sender deg mange varme klemmer :Heartred Opplevde selv en MA i jula, og vet hvor tungt det er. Bruk den tiden du trenger til å sørge. Det er vondt, men for meg hjalp det veldig å vite at jeg kan bli gravid, og at vi kunne prøve på nytt igjen så snart vi var klare for det. Håper spira sitter igjen fort, og hele veien til mål neste gang :Heartred
 
:Heartbigred:(:Heartbigred:( det er vanskelig å gi trøstende ord til en som er der hvor du er nå, men for meg hjalp det å sørge, komme meg på fote ved å tørre og håpe igjen og prøve på nytt. Nå som jeg er gravid på ny blir det et vagt minne bare. Derfor ønsker jeg for deg at spiren sitter snarlig igjen og at du likevel får glede deg over 2016 bebis i vente :Heartbigred
 
Ligger på føden å venter på å få utskrapning i løpet av dagen :( var ikke hjerteaktivt der i dag heller :( jeg er helt tom.
Jeg får tårer i øynene ... skulle ønske jeg kunne gi deg varme klemmer ... håper du kommer fort til bake. ..
Store varme klemmer fra meg
 
Takk for gode ord fra dere ♡ operasjonen gikk bra.men hadde store smerter etter operasjonen og ble dårlig av morfin,så kom migrene md oppkast.så kom det magesmerter.så di valgte å ha meg her en natt til.
 
Takk for gode ord fra dere ♡ operasjonen gikk bra.men hadde store smerter etter operasjonen og ble dårlig av morfin,så kom migrene md oppkast.så kom det magesmerter.så di valgte å ha meg her en natt til.
Ønsker deg en riktig god bedring og håper ser deg snart med en ny liten spire
 
Takk ♡ ble utskrevet i 15 tiden.så er hjemme å slapper av nå.føler meg tom.samboeren sir at vi kan prøve å få nytt barn i januar til neste år.vel, jeg vet ikke om jeg vil vente så lenge om jeg vil ha flere barn.får se hva som skjer....blir ikke sex på noen uker uansett nå
 
Tenker på deg <3
 
Gråte mye i natt :( sovet to timer...jeg får ikke samlet tankene mine,til å klare å se fremover.samboeren min vil at jeg skal se fremover.men jeg klarer det ikke
 
Gråte mye i natt :( sovet to timer...jeg får ikke samlet tankene mine,til å klare å se fremover.samboeren min vil at jeg skal se fremover.men jeg klarer det ikke

Du klarer det ikke akkurat nå. Akkurat nå ser alt svart ut og det som var den store gleden er snudd om til sorg.
Det blir bedre, helt sikkert, men du trenger å sørge. Kanskje du kan si det til din samboer at akkurat nå er du her hvor du er nå, du greier ikke se lenger enn til det og du har det fælt. Si at du trenger hans støtte og trøst og at du trenger å få lov til å sørge og føle som du gjør til det begynner å bedre seg.
Mennene våre knytter seg ( som regel ) ikke til det ufødte livet på akkurat samme måte som oss, det betyr ikke at de ikke kan være lei seg, men det kan utarte seg på annen måte eller de kan ha en annen måte å takle det på. De kan ha like lyst på barn som oss, selv om :Heartred.

Jeg sender deg store, varme trøsteklemmer og selv om du ikke ser lys i tunnelen akkurat nå, så vil det sakte skinne frem mot deg etter hvert . Det blir bra igjen :Heartbigred
 
Back
Topp