Forsamtale i Porsgrunn!

LilleDiamant

Flørter med forumet
I dag kom brevet, vi har fått time til forsamtale i Porsgrunn!
Wææ! :-)
Er det noen som vet hvor lang tid det tar før man starter opp med forsøk etter man har vært på samtale? Erfaringer?

I dag kom brevet, vi har fått time til forsamtale i Porsgrunn!
Wææ! :)
Er det noen som vet hvor lang tid det tar før man starter opp med forsøk etter man har vært på samtale? Erfaringer?

Starter opp på neste syklus, ventetiden er så og si over når dere har vært på forsamtale. Var ihvertfall det inntrykket jeg fikk, var der 29.juni da planla vi oppstart, de sa at de fleste pleide å starte opp I neste syklus men vi måtte hoppe over en siden mensen min kom i ferien deres, men fikk starte opp på den som kom etterpå:-)

Da fortalte de hvordan alt skulle foregå og fikk gjennomgang av medisiner og sånn og fikk resepter så skrev vi ned ca datoer og jeg fikk brev med alle datoene og nummer jeg skulle ringe når mensen kom :-) Lykke til; -)

Vi fikk også brevet i dag! Såå spent og gruer meg!:p

Vi fikk også brev fra Porsgrunn på onsdag med time til samtale i september. Kikket på fritt sykehusvalg og der står det ventetid på oppstart innen 4 uker konsultasjon, og det stemmer ganske bra etter det jeg har sett folk skrive. Jeg er overspent. Blir 29 i november så hadde håpet nå at vi hadde klart det til da. Håper jo på klaff på denne måten! :)

Starter opp på neste syklus, ventetiden er så og si over når dere har vært på forsamtale. Var ihvertfall det inntrykket jeg fikk, var der 29.juni da planla vi oppstart, de sa at de fleste pleide å starte opp I neste syklus men vi måtte hoppe over en siden mensen min kom i ferien deres, men fikk starte opp på den som kom etterpå:)

Da fortalte de hvordan alt skulle foregå og fikk gjennomgang av medisiner og sånn og fikk resepter så skrev vi ned ca datoer og jeg fikk brev med alle datoene og nummer jeg skulle ringe når mensen kom :) Lykke til; -)

Tusen takk for utfyllende svar :) nå føler jeg at jeg vet litt mer! Åh, dette er så spennende!' :-)

Vi fikk også brev fra Porsgrunn på onsdag med time til samtale i september. Kikket på fritt sykehusvalg og der står det ventetid på oppstart innen 4 uker konsultasjon, og det stemmer ganske bra etter det jeg har sett folk skrive. Jeg er overspent. Blir 29 i november så hadde håpet nå at vi hadde klart det til da. Håper jo på klaff på denne måten! :)

Så spennende! :-) Håper vi kommer igang fort! :-) Masse lykke til videre!

Back
Topp