Får jobbe så mye som man klarerSå bra da![]()
Jo, det går greit nok nå som jeg er 50% sm.
Jobbet du helt frem til permisjonen sist?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får jobbe så mye som man klarerSå bra da![]()
Jo, det går greit nok nå som jeg er 50% sm.
Så heldige dere er!!Vi har et fantastisk badeanlegg rett nedi gata her. Er gull verdt
Og det må jo dere også
Hvordan sover han om natta?
Har du nattvakt?God kveld
Sitter på jobb jeg...
Gratulerer så mye med bursdagsgutten!!fest overstått.
Sliten mor.
Sliten og glad gutt sover søtt. Sjuåringen min.
Ja får nesten bare se det annhet er han våken så mange ganger iløpet av natta også så er ikke lenge mellom hver gang jeg får sjekka heller Haha
![]()
Får jobbe så mye som man klarer
Jobbet du helt frem til permisjonen sist?
Det høres jo veldig bra utHan sover veldig braer vel oppe to ganger og mater.. Kanskje tre, alt etter hvor sein jeg selv er i seng
Han har hatt en del luft i magen de siste dagene da, så har vært litt mere styr med å få rape og sånn, så tar litt lengre tid nå![]()
Stille før stormen her jaMen det er jo brakommet deg på jobb h or det er stille og rolig nå da?
Dagen i dag har hvert ganske bah kjenner jeg![]()
Det høres jo veldig bra ut
Veldig greit å få ut lufta da ja![]()
Okei, skjønner denDet er sant.
Nope, men kunne ha gjort det...det ble søkt om svangerskapspenger...forhold på arbeidsplassen da som gjorde jeg ikke kunne jobbe der. var for utsatt som gravid..
Nei, det er det ikkeUff, ja.. Ikke gøy når de må ligge å vri på seg![]()
Ja det gjør jo detJepp.. Når man jobber i barnehage selv blir det vel litt sånn![]()
Mhm, men sitasjonen på jobb er en annen nå..så nå ok for gravideOkei, skjønner den![]()
Nam, det er godtJa, er mett på tacopizza nå![]()
Det er jo veldig greit daMhm, men sitasjonen på jobb er en annen nå..så nå ok for gravide![]()
Det er jo greit da
Her går det 3-4 timer mellom hver gang som regel![]()
Er ikke frost her enda, men gode kjølige netter. Du bor sikkert for langt sørOm lillebror bare sover litt mer i natt så tenker jeg det blir bramen det er ganske varmt på natta her.. deilig da med kjøligere netter ja
![]()
Stille før stormen her ja
Blir en lang natt kjenner jeg...