Skravletråd august

Ja men samtidig så føler jeg at jeg burde hjelpe til ! Han har en tendens til å sovne skjønner du !

Vurderer det stærkt men jeg burde ikke
Jeg tror jeg må kjøpe meg til helga;)

Jeg har brukt opp rullen i den første, så nå bruker vi den andre.. Med grått på lokket.. Usikker på om vi kjøper refill etterpå, men om vi gjør, så blir det til den angelcare :)
Ordner seg nok. Ser den koster 199 også, så blir nok til at jeg kjøper om vi ikke får :p

Lillelørdag :o tror jeg skal late som om jeg ikke leste det :o
Må. Være. Snopefri. !
Her er det lov på onsdag :p vokst opp med dette jeg. Til og med brus hver dag... Ikke rart jeg er glad i sukker :O dette blir tøft ...

Jeg har en utfordring til dere:
Få med dere ny brukere og brukere som ikke er så aktive til å skravle og skrive mer.
Nå har de samme brukerne tronet toppen lenge, på tide å få med flere :)
Husk at den som engasjerer mest kan vinne en Storksakveske ;)
Vi har allerede fått med mange nye og mindre aktive brukere i denne tråden:D veldig moro!

Hun sluttet sikkert fort;)
Lykke til på møte!
Håper da det :) tusen takk :) rart å være i møtet der mamma var i møtet når jeg gikk der. Bare bhg er revet ned og laget ny bhg :) 2 gamle barnehagetanter jobber der og husker meg og 2 er vikarer. Det er veldig koselig :D

Dette blir tydeligvis nok en ganske stille dag fra meg.

På mandag var vi på farten hele dagen.
I går var lille U bare sutrete og vanskelig
I dag, vel i dag er lille U en stor kose gutt som bare vil sitte på fanget og sjarmere mamma så mye at hun nesten begynner å gråte :love017:love017

Back
Topp