termin i april

Spis folat

Bytt gjerne nick til noe mer unikt om du ønsker være aktiv på forumet. Lettere å skille brukere da :-)

Hei jeg er også førstegangsfødende/gravid :) hvis du ikke har begynt med folfat så gjør det :) ta også gjerne ekstra med vitaminer/ tran. De har en pakke på apoteket som har folfat og vitaminer for gravide:) Ellers har jeg lest meg opp på nett om hva jeg bør holde meg unna i forhold til mat. Første svangerskapskontroll skal være en gang mellom 8 og 12 uker. Er mye man kan lese seg opp på på nettsider. Jeg har googla det meste for å finne ut hva jeg lurer på :) ellers er det mange spørsmål her på forumet som man kan finne svar på:) masse lykke til og gratulerer så mye :)

har sånn vitaminpakke ja så det er dekket. har lest d meste. bare tenkte hvis noen hadd nå tips som jeg ikke tenke å søke på:)

I hvilke uke bør jeg inn til lege på først skjekk?
Et ca 6+4 nå å har fått time 13.oktober.

Gratulerer :-)
Hvis du får kvalme så kan det være lurt å ha med litt kjeks og drikke (og pose) i veska, jeg bruker også seaband fra apotek. Og har kjøpt masse urinprøveglass siden man skal levere på hver kontroll.

Gratulerer :-)
Hvis du får kvalme så kan det være lurt å ha med litt kjeks og drikke (og pose) i veska, jeg bruker også seaband fra apotek. Og har kjøpt masse urinprøveglass siden man skal levere på hver kontroll.
Jeg trengte bare kjøpe første, etter fikk jeg nye urinprøveglass etter hver legetime.

Back
Topp