Vite kjønn, eller ikke. Knytter man seg "mer" til babyen?

Samme da jordmor også, at man gjerne kjenner litt tidlig med nummer to. Men så spilte også polstring inn, og jeg hakke så mye av verken polstring eller boobies så kan vel være noe i det :rolleyes:
Nå har jeg litt polstring, men tydeligvis lite nok til at det fint kunne kjennes. :) vet ikke hvor mye som er for mye. :rolleyes:

Nå har jeg litt polstring, men tydeligvis lite nok til at det fint kunne kjennes. :) vet ikke hvor mye som er for mye. :rolleyes:
Haha nei hvem veit! Tror det skal en del til? :P aner ikke!

Stor respekt til de som klarer å ikke vite kjønn :)

Jeg må vite hva det er så fort som mulig. Sist gang gikk det skeis i uke 24, så derfor er kjønn på en eller annen måte ekstremt viktig for meg. Jeg må liksom bli kjent så fort som mulig også må jeg fokusere på noe annet enn misdannelser selv om det er det man kommer for å sjekke på ul.

Første gang så de ikke etter kjønn, noe som skuffet meg veldig. Syntes deg var noe som dkulle vært mitt valg, ikke jordmor.

Haha nei hvem veit! Tror det skal en del til? :P aner ikke!
Jeg ruller jo ikke da. Ikke enda iallefall. Men etter jeg slutta å trene hver dag, så har det en tendens til å legge seg på magen. :rolleyes: veldig mykt og godt da. ❤

Jeg ruller jo ikke da. Ikke enda iallefall. Men etter jeg slutta å trene hver dag, så har det en tendens til å legge seg på magen. :rolleyes: veldig mykt og godt da. ❤
Blir bra det! Kjekt å ha litt ekstra når ammingen setter i gang. Gikk ned 14 kg på ett døgn sist jeg. Haha! Også nye 7 kg de neste 2 mnd.

Blir bra det! Kjekt å ha litt ekstra når ammingen setter i gang. Gikk ned 14 kg på ett døgn sist jeg. Haha! Også nye 7 kg de neste 2 mnd.
Haha, effektivt! :D
Er ikke så bekymra. Bare passe på litt under graviditeten, trenger ikke spise surt godteri hver dag. :rolleyes:
Og så går det seg til etterpå med amming!

Haha, effektivt! :D
Er ikke så bekymra. Bare passe på litt under graviditeten, trenger ikke spise surt godteri hver dag. :rolleyes:
Og så går det seg til etterpå med amming!
Ja, men det er så vanskelig å spise usunt når sjokolade egentlig er salat! :rolleyes: må jo sørge for å ha litt ekstra men det skal holde hardt altså :P

Veide meg nå, og har faktisk gått ned en halv kilo hittil i svangerskapet, til tross for at jeg ikke har spydd eller vært nevneverdig kvalm! Tror jeg må passe på å spise litt ekstra lørdagsgodt. Er jo som du sier, veldig viktig å ha litt å gå på. :rolleyes: og sure jordbærremser telles jo som en av fem om dagen!

Veide meg nå, og har faktisk gått ned en halv kilo hittil i svangerskapet, til tross for at jeg ikke har spydd eller vært nevneverdig kvalm! Tror jeg må passe på å spise litt ekstra lørdagsgodt. Er jo som du sier, veldig viktig å ha litt å gå på. :rolleyes: og sure jordbærremser telles jo som en av fem om dagen!
Jøssenavn ja der ser du altså konsekvensene av å leve for sunt :P Gått opp 3 kg alt jeg!

Jøssenavn ja der ser du altså konsekvensene av å leve for sunt :P Gått opp 3 kg alt jeg!
I følge appen min, så er det veldig vanlig å gå opp et par kilo i første trimester. Så det vil jo si at jeg egentlig har gått ned 2,5. Føler meg litt skranten nå jeg!

I følge appen min, så er det veldig vanlig å gå opp et par kilo i første trimester. Så det vil jo si at jeg egentlig har gått ned 2,5. Føler meg litt skranten nå jeg!
Ja passe på så du ikke blir helt skarv, som mormor pleide å si når jeg var syk. Skarv. :P

Vi vil veldig gjerne vite kjønnet :). Blir spennende å se hva UL viser på fredag ;).

Haha ja! Bruker det mye selv! Hvis sambo er litt sliten eller noen er litt dratt. Da er de skarv! Haha!
Jeg skal også begynne å si det! Kan man si at noen er skarvete? Eller blir det feil? Heter det kun skarv?

Vi skal vite kjønnet, det blir enklere for søsken å knytte seg også.

Jeg skal også begynne å si det! Kan man si at noen er skarvete? Eller blir det feil? Heter det kun skarv?
Tror skarv holder i alle sammenhenger! Det er bare viktig å endre toneleie og overdrive hvis det er ei bitch som er Skarv! Da ærra skarv! :D

Tror skarv holder i alle sammenhenger! Det er bare viktig å endre toneleie og overdrive hvis det er ei bitch som er Skarv! Da ærra skarv! :D
Sier man det gjerne med litt snert da? Fy faaader så skaærv hu ærra!
?

Jeg har fått 3 barn, og vi visste ikke kjønnet på nr 2(med vilje). Jeg knyttet meg mye mindre til babyen under graviditeten og valgte derfor å vite kjønn på nr 3. Dog, det var veldig spennende når babyen ble født og veldig artig å få vite kjønnet da. Så det har sine positive og negative sider begge deler. :-) anbefaler å ikke vite en gang for det. Men: Hver gang jeg pratet om babyen var det litt sånn "hvem det nå enn er". Når jeg pratet om de jeg visste kjønnet til var det mer rundt hva kommer han/hun til å like, se ut etc. Men siden man ikke ante kjønnet ble babyen en slags ukjent. Min erfaring da, ikke alle som har det sånn... En annen slitsom ting også var at jeg nesten hele tiden vurderte å bestille time til UL? "Nei, nå finner vi det ut" etc. Greide å la være da. :-)

Back
Topp