Er det mulig...? Burde jo være noe alle hadde...Å inne leggskinn var ikke lett, måtte innom alle sportsbutikkene..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det mulig...? Burde jo være noe alle hadde...Å inne leggskinn var ikke lett, måtte innom alle sportsbutikkene..
Det gjorde jeg, i siste butikken hadde de.Så kjedelig da:/
Håper du fant til slutt![]()
Er nok vi som er kresneEr det mulig...? Burde jo være noe alle hadde...
Så søttLurer på om han her prøver å reise seg opp eller om han trener på plankenVis vedlegget 131346
Å ja, det var ikke verreVar gjort på kanskje 5-7 min da, så ikke store greiene. Greit å komme inn i rytmen![]()
Helt sikkert om de er endel mixet i utgangspunktetHer er det mye trinnet sammen, så sikkert derfor de ikke er så nøye på hvem som er i de ulike klassene da.
Hællemåne, så nusselig!Vis vedlegget 131352
Kan ikke helt fatte at mini har vært så liten!Vesentlig større på bare 2 mnd... Heldigvis 6 år til hun begynner på skolen!
![]()
Vi har ikke hatt to lekser en eneste dag i hele første klasse. En side norsk eller en side matte. Gjort på et blunkBokbind er grei lekse. Her var det mattelekse og leselekse, faktisk.
Var seriøst superlett lekse, gjort på få minutter. Da synes jeg det er helt greit. Resten av uka har vi bare leselekse daVi har ikke hatt to lekser en eneste dag i hele første klasse. En side norsk eller en side matte. Gjort på et blunk
Ja er nok greit med en rolig startBlir en bhg dag i morgen så får hun fri torsdag og fredaggreit med en myk start
![]()
Hjemme rundt 20.30 tipper jegNår er du ferdig i dag?
God ettermiddagGod etter middagholdt på med litt husarbeid til nå, også spist litt
![]()
Hva gjør dere i dag ?
Aha da forstår jegEr nok vi som er kresne
Jeg il ha med ankelbeskyttelse også , å det er visst ikke vanlig lenger av en eller annen grunn
or meg er det viktig åat det beskytter mest mulig, ikke at det skal være så himla kultAha da forstår jeg![]()
Kan ikke argumentere mot deg deror meg er det viktig åat det beskytter mest mulig, ikke at det skal være så himla kult![]()
Så mammaen kan snu seg litt bort ogsåJa, greit med en pappa som kan holde og som kan trøste.