Det var det.Regnet med det var meg du skulle quote??![]()
Gikk litt fort.
Satt og ammet samtidig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var det.Regnet med det var meg du skulle quote??![]()
Tipper du kommer i mål uansettEn alternativ måte å rydde hus på er å legge seg på sofaen ved siden av mannen som kommer fra fotballkamp for å se resten av brannkampen på tv, få med seg at den endte 0-0 og at mannen sier til bikkja at han skal dusje først, så skal han gå tur med henne. Og våkne når han kommer tilbake fra tur.
Jeg la papir på bøkene til guttungen. Og ryddet av bordet etter middag
Og la meg, på ordre fra ham. Han rydder kjøkkenet så jeg får plass til å bake i morgen. Ingen av oss henter inn barnebordene (vi har to rasteplassbord i barnestørrelse somvi tar inn og vasker av når vi har selskap, det går fire på hvert og det blir sju unger) eller vasker stuegulvet.
Jeg har i det minste tørket støv i hyllene og ryddet bort det som ikke skulle være der. Men ikke ryddet av alle bordene, det er dog ikke så mye igjen. Det er kjøkkenet som ser litt bomba ut
Ja, det var det... Godt jeg er ferdig med å være gravidÅ kjære vene tålmodighetsprøve!!
Her kom sønnen min på termin. Fødselen startet to dager før så han drøyde litt da men var ganske presis![]()
Hatt en fin dag ?God kveld![]()
Du er slem mot meg i kveld.Jepp, total klaus..![]()
Dere stikker bareDu får skravle med oss da veit du!![]()
JeppHatt en fin dag ?
I mål kommer viTipper du kommer i mål uansett
Lurt å hvile litt![]()
God kveldGod kveld![]()
Hva er idealvekta di da?Tusen takk
vekta skrek seg helt opp til 85 kg..
Max 20 om dagen daDa hadde det ikke blitt mange innlegg![]()
Huff...lykke til med detFortsette med ryddingen. Nesten ferdig med to barnerom og vårt rom. Nå gjenstår et bombete kontor. .
Du maks 20 innlegg om dagen???Max 20 om dagen da![]()
HahaMen forskjellen på deg og meg, er at du starter et stramt treningsopplegg. Jeg finner frem en større joggebukse.. he he..
Da jeg hadde muskler var den 75. Men de fleste musklene døde i graviditeten, så nå vet jeg ikke helt..Hva er idealvekta di da?![]()
Ryddet masse og gått tur med familien.Ja den har vært veldig fin
Hva har du gjort ?
20 februar i følge tidlig ulHar ikke menstermin så blir spennende å se på oul i september.
Overtid må være kjedelig? Første barnet eller andre?
Fort gjortDet var det.
Gikk litt fort.
Satt og ammet samtidig