Flink! jeg har bare dusjetJeg har jogga!! Phu, det var strevsomt!
Nå dusj, før jobbing. Og skravling![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink! jeg har bare dusjetJeg har jogga!! Phu, det var strevsomt!
Nå dusj, før jobbing. Og skravling![]()
Jeg har ryddet og gått turJobbet og vært mammadu da? Fin dag?
Ja.. Spesielt om kvelden! Kommer på løpende bånd hele tiden! Noen er små mens andre er ganske så vonde! Og langvarige!Det kan de. Har du mye av det?
Jeg og!!Ikke soddDet kan jeg klare meg uten
![]()
Okei. Her har jeg mest på dagtid hvis jeg er mye i aktivitet og blir sliten.Ja.. Spesielt om kvelden! Kommer på løpende bånd hele tiden! Noen er små mens andre er ganske så vonde! Og langvarige!
Det er helt fantastisk! Har vært uten vaskemaskin og oppvaskmaskin i år...D er så digg med vaskemaskin!!!!!! Jeg kan ikke beskrive hvor fantastisk deilig d er!!!![]()
Åja! Har sikkert spurt deg før, men hvor langt var du på vei igjen?Okei. Her har jeg mest på dagtid hvis jeg er mye i aktivitet og blir sliten.
He he. Tok meg en tur oppHaha...tullehøne![]()
Det er braJepp, både i dag og i morgenmen så er det noen uker til neste gang da
![]()
Ikke lett å huske på alt heller.Åja! Har sikkert spurt deg før, men hvor langt var du på vei igjen?
Fint navnFrøkne heter Liv...
Hehe, sånn var det!! Kommer sikkert til å spørre deg flere ganger og!Ikke lett å huske på alt heller.
Jeg er 22 uker, så litt kortere enn deg![]()
Det går helt braHehe, sånn var det!! Kommer sikkert til å spørre deg flere ganger og!
Over halvveis da! Jeg er jo 26 idag, så heller liksom ned til 3. Trimester jeg nåIkke lett å huske på alt heller.
Jeg er 22 uker, så litt kortere enn deg![]()
Ja, endelig!Da får du slappe av etter en bra dag nå![]()
Hehe, det er braDet går helt bra
Jeg svarer da jeg![]()
Ja, du er jo snart i 3.trimesterOver halvveis da! Jeg er jo 26 idag, så heller liksom ned til 3. Trimester jeg nå![]()
Nei, enig!! Må jo prøve å nyte denne perioden av livet og mens man kan!Ja, du er jo snart i 3.trimester
Vil at tiden skal gå fort, men ikke for fort heller![]()
Godt å høre det ikke bare er megJeg og!!![]()