Skravletråd august

Nei, ikke ny. Han servicemannen relaterte den. Han bytta et element som var kortslutta. D tok 20 min...!!! Over én uke uten vaskemaskin og så 20 min og vips!
Greit å få fikset den dere hadde da:)
Den var ikke så gammel heller?

Ja, så fornøyd! Særlig siden jeg har hatt en alt for lang treningspause ;)
Altfor lang pause her også! Var SÅ flink helt frem til fødsel. Trente hver dag. Det er 8 mnd siden og har bare trilla "søndagsturer" i de mnd:(

Nok en produktiv dag her i hus. En 1.klassing og en 4.klassing hadde første skoledag i dag. Satte standarden og sovnet av. Ingen kom forseint av den grunn :) Mini og junior har vært eksemplariske. Mini har gått opp 800 gram på 4 uker. Innafor! <3 Hjemmelaget lapskaus sto på menyen i dag. Jeg elsker å lage mat, men tror nok det tapper mye energi. Er helt ødelagt! :o

Den er 3 år, bør holde lenger enn d. Godt å få fiksa d ja! :D
Ja, det bør den helt klart:)
Er vel billigere å fikse den gamle enn å kjøpe ny også ;)

Så rart?!:rolleyes:
Jeg går slavisk gjennom tråden jeg:P får med meg det meste tror jeg..
Gjør du det altså..? Ikke dårlig!! :P jeg er ikke spnn som greier å skumme meg gjennom tekst, og få med meg. Så hvis jeg skulle lest alt, hadde det tatt lang tid:)

Ja, det er helt sant :) man merker mye bedre fremgangen da! Er bare det å komme seg ut på første turen...
Men man skal vel vente til 6uker etter fødsel, så jeg har 3 uker igjen :p
Så herlig at du har fått gullet ditt! Jeg har jo nettopp blitt gravid :P blir en lang høst og vinter! :D

Nok en produktiv dag her i hus. En 1.klassing og en 4.klassing hadde første skoledag i dag. Satte standarden og sovnet av. Ingen kom forseint av den grunn :) Mini og junior har vært eksemplariske. Mini har gått opp 800 gram på 4 uker. Innafor! <3 Hjemmelaget lapskaus sto på menyen i dag. Jeg elsker å lage mat, men tror nok det tapper mye energi. Er helt ødelagt! :o
Da får du slappe av etter en bra dag nå:)

Jada, han gjør jo det:) Men både vi og foreldrene til nabojenta hadde sagt på innskriving sdagen, da vi ble spurt, at vi ønska dem i samme klasse. Så Syns det var litt dumt. Vi bor vegg i vegg liksom:P men men, d et blir bra uansett, og første skoledag var en kjempefin opplevelse:)
Så rart de ikke tok hensyn til det da:(
Er det to 1.klasser?

Back
Topp