Forlater dere gråtende.....

Huff, syns det er litt dumt at de ikke kunne ta ny ul på sykehuset når du nå likevel var der, men skulle du få ny ul nå til uken igjen ? Det er veldig vanskelig å gå sånn som du gjør nå, men hold ut. Krysser også fingrene for deg og håper så inderlig at det skal vise seg at du er en av de heldige som får positiv kontrabeskjed :) . <3
 
For min del så er nesten den usikkerheten verre enn alt annet.
Håper du har fine folk rundt deg som hjelper og støtter deg:happy:

Krysser fingre for deg!!
 
Fått høre noe om blodprøven på fredag?
 
Hei kjære deg! Ville bare si at jeg ønsker deg masse lykke til å håper for deres del at det er strålende nyheter å få i dag. Tenker masse på deg :Heartred
 
Har vært på sykehuset i dag.ligget hjemme i sengen i to dager.fikk vite at jeg har feber og infeksjon i kroppen.så i morgen blir det ultralyd kl 08.30 .så rett til utskrapning :(
 
Hcg hadde stabilisert seg...så regner ikke md at det er noe hjerteaktivitet på babyen
 
Nei, nei, huff.... så trist... ♡ ord bli så tomme, sender deg varme klemmer, og håper på bedre lykke neste gang.
 
Har vært på sykehuset i dag.ligget hjemme i sengen i to dager.fikk vite at jeg har feber og infeksjon i kroppen.så i morgen blir det ultralyd kl 08.30 .så rett til utskrapning :(
Tenker på deg <3
 
Ligger på føden å venter på å få utskrapning i løpet av dagen :( var ikke hjerteaktivt der i dag heller :( jeg er helt tom.
 
Har vært gjennom det samme selv for mange år siden. Det gjør virkelig vondt og er en opplevelse jeg ikke unner noen. Det kan være en stor sorg å miste et spirende liv, så dette var veldig trist. Klem <3
 
Sender deg en stoor bjørne klem ♡♡
 
Så trist :( jeg har også vert gjennom det før, ikke noe kjekt. Håper det går bra med deg, stoooor klem ♡
 
Back
Topp