Mammantilprinsen
Ønsker nummer 2 ❤️
Har en graviditetstest igjen, så tenker å ta den for å se at hcg stiger
Men ønsker jo å se 3+.. Er 5+3 i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en graviditetstest igjen, så tenker å ta den for å se at hcg stigerMen ønsker jo å se 3+.. Er 5+3 i dag.
Jeg har aldri tatt sånn digital test, men jeg så for meg at de viste feks 12 uker hvis man var det - helt til jeg googla![]()
Samme med meg på både denne og forrige svangerskap. Noen har litt saktere hcg stigning så ikke nødvendigvis noe å uroe seg forEr 5+3 og tok test i går som fortsatt var 2-3. Ble litt urolig, så tar ny test om noen dager!
Tok en test i dag på morgenurin - viste endelig 3+
Siden du er så langt på vei så be om ul, de skal kunne se litt nå, men for tidlig for hjertet. Noen stiger sakte i hcg, andre fort. Ønsker deg lykke til!Superbeskymmret herhar ikke sterke positive tester og tok en digital som viste 1-2 uker når jeg var 5+4 :/ har fådd time tel legen idag kl 14 , men det positive er att testene blir ikke svakere iverfall og jeg har hadd stigning iløpet av ukene, men syns det går altfor tregt og bekymrer meg for at det vil ende med SA :/
Etter egne beregninger 5+5, men det kan være feil på grunn av uregelmessig syklus. Testa også mandag og da var det 2-3.Hvor langt på vei er du idag?