Lillegull sparket skikkelig!

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Inntil i dag har den lille jenta i magen min ikke sparket så hardt at vi kjenner det utenpå. Jeg har morkaken forran, det bidrar jo til det. Hun har kilt meg, det har hun. Men ikke mer.

I går husker jeg ikke sett hun gjorde det heller så jeg la meg tilrette her i senga, dyttet på magen der jeg kjente hun var og håpte på respons.

Og gjett om jeg fikk respons. Mannen fikk kjenne henne lenge. Og nå kommer det fortsatt spark og dytt fra tid til annen. Det er definitivt liv i magen min!

Så herlig! Fantastisk følelse!

Jeg kjente det på utsiden forrige kvelden, mannen har ikke fått kjent enda men håper han får kjenne i løpet av helga :)

Det er absolutt en fantastisk følelse, ja!

Inntil i dag har den lille jenta i magen min ikke sparket så hardt at vi kjenner det utenpå. Jeg har morkaken forran, det bidrar jo til det. Hun har kilt meg, det har hun. Men ikke mer.

I går husker jeg ikke sett hun gjorde det heller så jeg la meg tilrette her i senga, dyttet på magen der jeg kjente hun var og håpte på respons.

Og gjett om jeg fikk respons. Mannen fikk kjenne henne lenge. Og nå kommer det fortsatt spark og dytt fra tid til annen. Det er definitivt liv i magen min!
Så herlig!!:D♡♡

Så gøy!!! :D i går prøvde jeg å filme sparkene, men hver gang jeg filmet var ikke ikke så tydelig og så bare ut som leamus :p men kjempe gøy med sterke spark! :D

Det er så hærlig! Kjente det første gang på innsiden for litt over 3 uker siden og så og kjente det på utsiden første gang for 2 uker siden, mannen var heldigvis hjemme og fikk se det sammen med meg :D bare synd det stoppet når han la hånden på :) nå kjenner vi det sammen på kveldene når vi har fått roet oss <3
Er 19+5 i dag :)

Så gøy :)

Akkurat nå ligger jeg i senga og ser på at halve magen beveger seg, bølger fra side til side og kraftige spark så magen får tydelig kul noen sekunder. Og i natt våknet jeg flere ganger av skarpe spark mot lysken. 20 uker i morgen, gruer meg til karatekid blir større og sterkere og går løs på ribbeina ;)

Fantastisk følelse altså <3 Åsså du som har ventet så lenge på litt "liv", så får du mye på en gang :D
Kjenner mye rørelse her også, innimellom kommer det ETT skikkelig spark liksom, men hver gang jeg skal kjenne på/se så stopper det :P
Kommer vell mer etterhvert nå tenker jeg. Uansett fantastisk følelse. Fantastisk tid vi har framfor oss <3

Så herlig å lese ❤️
Sniker inn fra februar. Har også morkaken foran, og lurer veldig på når du kjente liv i magen? Er veldig utålmodig kjenner jeg :p

Vagt liv kjente jeg for et par uker siden, ca uke 17.

Back
Topp