Deilig å se enden på detBegynner å nærme seg. Har skrudd opp kurvene og klesstativetMesteparten av klærne er på plass
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig å se enden på detBegynner å nærme seg. Har skrudd opp kurvene og klesstativetMesteparten av klærne er på plass
![]()
Ååh...smelter!Ja det er detog så er han bare så herlig når han ligger på meg og titter med store blå øyne ❤
Midt i legging av barn herOg her er det fortsatt stille! :O
JeppsBor du i Drammen?
Hva ble det til da?![]()
Hørtes jo veldig deilig ut, men prisen stiger i takt med kravene. Syns man betaler dyre dommer for utsikt nå om dagen! En helt lik leilighet som vår oppi "panoramaen" her går for 1 mill mer enn vår, pga utsikten!Vår liste er veldig langVi ønsker et hus som er mer åpent. Minst 4 soverom og 2 bad. Ønsker ikke noe oppussingsobjekt, det er vi lei
Ønsker stor tomt og gjerne strandlinje
men da dør vel lommeboka
![]()
Ååh...smelter!
Er fortsatt misunnelig![]()
Skrudd av varsel jeg![]()
Det gjør det.
Hvorfor ikkeJasnart litt sen middag. Dessert først idag
![]()
Jepp, viktig med rett fokusOh yes, godt vi er flinke å fokusere på det positive til vanlig!![]()
Høres ut som en planJa, gror rett g slett jeg gjør det. Får heller satse på å få skravla litt i kveld, og sjekke i mårra!
Hehe, det blir det om man ikke har en viss kontroll, også brukes en evighet på å få orden på alt og alle igjenEgentlig ikke
Men det kunne vært totalt kaos og hurramegrundt!![]()
Jeg håper på å få skravlet litt til uka i alle fall, vi komme i mål snartJa, jeg håper da det! Skulle jo etter planen ha skravla mye mer ila helga men!
Gjør vel sjelden detMen trengte det ikke![]()
Dette klarer du helt sikkertJa, det kommer seg nå![]()
Jeg og! Men vi greier jo målet før mnd er over uansett da!Jeg håper på å få skravlet litt til uka i alle fall, vi komme i mål snart![]()