Egentlig ikkeTakk for detHar vel i grunn ikke så mye valg
![]()
Men det kunne vært totalt kaos og hurramegrundt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egentlig ikkeTakk for detHar vel i grunn ikke så mye valg
![]()
Så herlig, min favorittvar ikke jeg som laget pavlova idag, men mannen og den smakte himmelsk![]()
Så deilig for hamJa trur bokstavelig talt lufta gikk ut av han for han har hvert så rolig etterpå Haha![]()
Vår liste er veldig langStørre plass, nærme skolen og fotballbanen her, minst tre soverom og forholdsvis nytt kjøkken og bad. Kan pusse opp litt men ikke store prosjekter, da vi aldri vil få tid til det og heller ikke er så flinke noen av oss haha. Dere da?
Er vel mye å spare på å flytte litt utenfor?jepp ... så vi titter litt rundt utenfor oslo. men forhaster oss ikke![]()
Så flytt ut av byen.Leilighetdrømmer om hus
men fy så dyrt i Oslo
![]()
Sant. Mamma fant jo ut at hun skulle rydde hos seg og da kom hun med flere kasser med arvegods... juhu...Jeg vet, blir jo aldri tomt![]()
Godt med pizzaslo til med peppes i går vi![]()
Begynner å nærme seg. Har skrudd opp kurvene og klesstativetKjedelig med mye arbeid![]()
Bruker dere lang tid til jobb?Så flytt ut av byen.
Vi jobber begge i Oslo, men bor på Romerike
Så deilig for ham![]()
Gøy å handle litt til seg selv også daLite til han.
Men jeg fikk mg 3 topper da
Dersom det ikke er noen trafikk, kjører vi på 25 minutter.Bruker dere lang tid til jobb?
Synes det ser veldig lovende utTja, håper det![]()
Jeg bruket 25 min uten køDersom det ikke er noen trafikk, kjører vi på 25 minutter.
Vanligvis tar det 35-45 minutter.
JaSå deilig! Og så digg at du fikk servert![]()
Deilig å slippe pressetTakk takkgodt å ha nådd det!