Haha, det er utrolig unødvendig! Her bruker vi kanskje tre av dem. Kanskje!Det prøver jeg å fortelle mannen. Han tar alltid med seg gratis matbokser. Det er stappfullt i skapet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, det er utrolig unødvendig! Her bruker vi kanskje tre av dem. Kanskje!Det prøver jeg å fortelle mannen. Han tar alltid med seg gratis matbokser. Det er stappfullt i skapet![]()
Det er helt sant. Har holdt på i hele dag. Har mange timer igjen endaTakktakkgreit med alt som er gjort!
Det gjør det.Huff.. Det trengs masse styrke!![]()
Ser himmelsk utNå skal man bare glede seg i et par timer til denne er ferdigVis vedlegget 131059

Ja, man finner udyktige folk overaltD er nok mye rart overalt, barnevernet er nok av de bedre instansene, men dersom de gjør feil er d mer merkbart.
Skrudd av varsel jegI alle dager.. Får jo ikke opp noen varsler herifra idag joooo.. Går dårlig med skravling da![]()
Det er sant.Jepp enig. Og det at de veldig sjeldent kan gå ut i media og forsvare sakene sine siden de har taushetsplikt gjør det ikke lettere for dem heller.
Fiskeboller skal man ikke kimse av!
Vet ikke hvor mange vi bruker, men tipper det er mange som ikke blir brukt.Haha, det er utrolig unødvendig! Her bruker vi kanskje tre av dem. Kanskje!
Elsker fiskebollerFiskeboller skal man ikke kimse av!Hehe!
Føler vi hiver og hiver, men likevel så flyter detHer går det i container på gårdsplassensååå lei av ting som er kjekt å ha...
![]()
Vi har to stappa boder med ting som er "viktig" bare tull egentligFøler vi hiver og hiver, men likevel så flyter det
Ja, hvor viktig er det egentlig når det er stua inni en bod. Sånn er det her og.. helt fulltVi har to stappa boder med ting som er "viktig" bare tull egentlig![]()
Det funka for oss begge det!!!!Oh no! Jaja, en time ekstra til å få inn bonusinnlegg!
Ja, det er liksom de samme som blir brukt om igjen, så er virkelig ikke vits i.Vet ikke hvor mange vi bruker, men tipper det er mange som ikke blir brukt.
Hurra for oss! Vi er gode! Og gratulerer med å komme over 2222! Du må ikke gi seg helt enda da, må hjelpe meg over først, før du kan hvile!Det funka for oss begge det!!!!![]()
![]()
Hipp hipp!
Haha ja skal hjelpe deg jeg! Men tar fri litt nå snart for å ha etagilde!Hurra for oss! Vi er gode! Og gratulerer med å komme over 2222! Du må ikke gi seg helt enda da, må hjelpe meg over først, før du kan hvile!![]()
LeilighetSå masse spennende planer dere harer det enebolig?