Nei han bryr seg nok liteJa det syntes jeg og, er ikke slik at lillebror bryr seg om det når han våkner senere i natt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei han bryr seg nok liteJa det syntes jeg og, er ikke slik at lillebror bryr seg om det når han våkner senere i natt![]()
Er nok litt trist for hanUff, er nok ikke bare bare det, nei![]()
Håper de dagene går fort da6 dager![]()
Nei han bryr seg nok lite![]()
Moro å forandre litt daJa hihihatt det sånn vi har det en god stund så på tide med litt forandring
![]()
Mest sannsynligJepptipper klærne ligger på samme plass
![]()
Jeg er medStarter (igjen) på mandag!
Sikkert fjernetHvor ble d av den bv-tråden? Fikk ikke lest siste innleggene.
Uff da. Håper dagen går greitGod morgenBle lite skravling i går. Jobb, familietid og sommerfest med jobben tok hele dagen fra meg. Kanskje i kveld
Nå bærer det av gårde til jobb. Kjenner det blir litt rart i dag, dette skjedde 100 meter fra arbeidsplassen i går kveld
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/to-menn-knivstukket-en-paagrepet/a/23506253/
Bruker mye tid på familien min så ikke jeg skal synke langt nedSkjønner at det er sårt ja![]()
Det er detMoro å forandre litt da![]()
God morgen.God morgen![]()
Jeg har ikke sett dokumentaren, bare hørt omtale av den.Hun ene i dokumentaren der, vet jeg hvem far og barn er, og det er en grunn til at hun ikke har omsorgen for barnet sitt..
Aha! Da var d kanskje den jeg og starta med men ikke fullførte
Er d den med den grønne trollmannen også?
Kanskje idag
Hiv deg med!!
Jeg har ikke sett dokumentaren, bare hørt omtale av den.
Trollmannen er brun ikke grønn
Sikkert fjernet![]()
Jeg er med![]()