Da var vel vest og mokkasiner obligatoriskJeg hadde hjemmesydd småblomstrete bukse og vest, rosa pologenser, hvit stråhatt og mokkasiner.. Jepp, er trønder![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var vel vest og mokkasiner obligatoriskJeg hadde hjemmesydd småblomstrete bukse og vest, rosa pologenser, hvit stråhatt og mokkasiner.. Jepp, er trønder![]()
Ikke jeg heller. Virker som alt går i fast forward her. .Den har jeg ikke funnet enda![]()
Vet ikke![]()
Det elsker viTilbud liker vi![]()
Det gjør det nokBlir nok bedre når gubben begynner å jobbe igjenda blir det litt mer faste tider på ting tenker jeg.. Håper ihvertfall det
![]()
Skal du kutte ut sjokolade?Ikke jeg heller, dessverre. Du får hive deg med på sjokoladekuttetråd på mandag!![]()
Da var vel vest og mokkasiner obligatorisk
God nattØya går i kryss. Sov søtt og takk for skravledaten mens mannen snorker på sofaen (der skal han få ligge i natt)![]()
Det gjør det nokI begynnelsen går man jo bare oppå hverandre.
Skal du kutte ut sjokolade?
Ikke jeg heller. Virker som alt går i fast forward her. .
Ikke jeg heller, dessverre. Du får hive deg med på sjokoladekuttetråd på mandag!![]()
Det burde jeg og![]()
Hadde mokkasiner jeg ogsåEr man trønder så er man trønder, men tror faktisk vest og mokkasiner var nasjonal mote da![]()
Fuglene har tatt en del. Men jeg har 10 busker, noen av dem så store at jeg lurer på om de er to. Jeg skal kvitte meg med noen, og heller huske å legge på nett over dem til neste årHer hadde trosten tatt ripsen, bare litt igjen innerst![]()