Skravletråd august

Ligger på helseforumet. Starter i morgen. Man blir delt opp i to lag, d er utfordringer og alt mulig rart. Har ikke vært med før jeg, men har meldt meg på denne gang.

Har ikke fått med meg det :o
Tror aldri jeg hat vært innom helseforumet engang :o :p

Ligger på helseforumet. Starter i morgen. Man blir delt opp i to lag, d er utfordringer og alt mulig rart. Har ikke vært med før jeg, men har meldt meg på denne gang.
Inndeling av lag? Jeg hater å tape, så da må jeg vente til jeg er klar for å gå all inn:)

Jepp. Var ei som var født i Norge, oppvokst i Danmark og som nå bodde i England som ikke turte å flytte hjem til Norge fordi barnevernet var korrupt og stjal ca 50.000 barn hvert år fra familiene sine..
Ah.. det blir det vel diskusjoner av.
Var en dokumentar på TV for ikke så lenge siden hvor flere i utlandet faktisk trodde det..

Inndeling av lag? Jeg hater å tape, så da må jeg vente til jeg er klar for å gå all inn:)

Den som vant forrige slankekrig hadde visst gått ned 5 kg :)

Ah.. det blir det vel diskusjoner av.

Ja, gjett om!

Hobbiten.
Begynte å se den, men orket ikke sitte oppe til kl et

Enern? Begynte vel på toern en gang jeg, men ikke sett ferdig.

Nei, da er det natt her og:) sove godt og ta godt vare på hverandre

God natt og sov godt!

Det fine med Netflix er at om man finner ut at en film er så alt for lang og klokken så alt for mye kan man bare fortsette en annen gang der man sluttet på null komma niks :)

Og skal man se en episode av en serie, og finner ut man vil se enda en..kommer neste av seg selv :p
Vips, der hadde man sett 6 episoder av Medium ikveld :p

Back
Topp