Ligger på helseforumet. Starter i morgen. Man blir delt opp i to lag, d er utfordringer og alt mulig rart. Har ikke vært med før jeg, men har meldt meg på denne gang.
Har ikke fått med meg det
Tror aldri jeg hat vært innom helseforumet engang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger på helseforumet. Starter i morgen. Man blir delt opp i to lag, d er utfordringer og alt mulig rart. Har ikke vært med før jeg, men har meldt meg på denne gang.
Barne vern?
Det fine med Netflix er at om man finner ut at en film er så alt for lang og klokken så alt for mye kan man bare fortsette en annen gang der man sluttet på null komma niks![]()
Inndeling av lag? Jeg hater å tape, så da må jeg vente til jeg er klar for å gå all innLigger på helseforumet. Starter i morgen. Man blir delt opp i to lag, d er utfordringer og alt mulig rart. Har ikke vært med før jeg, men har meldt meg på denne gang.
Ah.. det blir det vel diskusjoner av.Jepp. Var ei som var født i Norge, oppvokst i Danmark og som nå bodde i England som ikke turte å flytte hjem til Norge fordi barnevernet var korrupt og stjal ca 50.000 barn hvert år fra familiene sine..
Hobbiten.D er realt ja!hvilken film?
Jepp. Var ei som var født i Norge, oppvokst i Danmark og som nå bodde i England som ikke turte å flytte hjem til Norge fordi barnevernet var korrupt og stjal ca 50.000 barn hvert år fra familiene sine..
Var en dokumentar på TV for ikke så lenge siden hvor flere i utlandet faktisk trodde det..Ah.. det blir det vel diskusjoner av.
Inndeling av lag? Jeg hater å tape, så da må jeg vente til jeg er klar for å gå all inn![]()
Ah.. det blir det vel diskusjoner av.
Hobbiten.
Begynte å se den, men orket ikke sitte oppe til kl et
Nei, da er det natt her ogsove godt og ta godt vare på hverandre
Natta og sov godt.Nei, da er det natt her ogsove godt og ta godt vare på hverandre
Den som vant forrige slankekrig hadde visst gått ned 5 kg
Ja, gjett om!
Enern? Begynte vel på toern en gang jeg, men ikke sett ferdig.
God natt og sov godt!
Joda svar på det. Trenger litt livJa.. Og så kom d et langt innlegg nå så jeg, men jeg orker ikke svare på d. Har lyst til å rope d istedet for, men nei..
Hvilken film?Ser film på tv 2 jeg
Det fine med Netflix er at om man finner ut at en film er så alt for lang og klokken så alt for mye kan man bare fortsette en annen gang der man sluttet på null komma niks![]()
Jepp. Var ei som var født i Norge, oppvokst i Danmark og som nå bodde i England som ikke turte å flytte hjem til Norge fordi barnevernet var korrupt og stjal ca 50.000 barn hvert år fra familiene sine..
Nei, da er det natt her ogsove godt og ta godt vare på hverandre
God natt!Nei, da er det natt her ogsove godt og ta godt vare på hverandre